Timpul trecea si nu imi puteam scoate din cap ca Maria era pe cale sa moara innecata in mare, iar pedofilul ala de salvamar se uita la fundul meu in loc sa ma ajute, ce ipocrit!
Simteam o usurare ca a scapat cu bine , dar riscul nu-l puteam uita.
Si m-am gandit ceva vreme..ce ar fi daca si eu m-as inneca din intamplare ?! Dar nu! Asta nu ar fi o idee buna.
Si totusi....
Urmatoarea saptamana, Eu cu Highman si Max (caci Maria nu a vrut sa vina) , ne-am plimbat pe mare cu un vapor inchiriat. ( nu chiar mare, era cam de maxim 10 persoane, iar noi eram patru cu 'capitanul' ).
Stateam intr-un loc retras al vaporului si ma uitam adanc in mare. Highman si-a dat seama ca ceva este in neregula cu mine si mi-a spus:
-Hei! esti bine?
-Sa zicem..
-Haideee, spune-mi, ce ai patit?
-Daca as fi fost eu in locul Mariei?
-Cum te poti gandii la asa ceva?
-Raspunde-mi doar!
-As fi fost trist si mi-as fi petrecut fiecare clipa cu tine ca si cum ar fi ultima.
-Si acum de ce nu faci asta?
-O fac! doar ca tu esti prea oarba de prietenia ta cu Maria pentru a vedea asta!
-Acum dai vina pe Maria?
-Nu dau vina pe nimeni!
-Asa dai de inteles!
-Poate ca tu nu ma intelegi! spuse Highman cu o oftare trista
-Poate ca eu chiar nu te inteleg..
Dupa acea plimbare, se pare ca Stephanie si Highman se certau aproape zilnic si nici ei nu stiau de ce, pur si simplu, relatia lor nu mai functiona.
Dupa 4 luni..
Incepuse toamna, iar Stephanie era din ce in ce mai rece cu Highman..dar si relatia Mariei cu Max nu prea mai tinea..
Cele doua cupluri care erau pe cale de a incheia relatia , s-au gandit sa petreaca mai mult timp impreuna pentru a evita despartirea.
Maria plecase acasa la Max, iar Stephanie acasa la Highman, in Craiova.
Stiu, stiu, nu am postat de mult, nu e atat de lung acest capitol din simplul fapt ca atunci cand voiam sa scriu nu aveam timp si cand aveam timp, mi-era lene :)).
Vreau sa anunt ca acest capitol nu este inca terminat, dar am zis sa-l public oricum, ca sa nu uitati de aceasta carte si de mine :)).
sa lasati un like si sa imi dati follow daca nu ati facut-o deja, byeee<3