1 . BÖLÜM

6K 174 154
                                    

Hergeçen gün insanlar beni daha çok dışlamaya başlıyor.Kendimi fazlalık gibi hissediyorum.Bana

"Senin bu Dünya'da yerin yok,kaybolsanda kurtulsak,ne can sıkıcı,gidip ölsene sen,erkeklerin yüz karası.."

Bu sözler kalbime derinden işledi.Artık yaşama sevincim kalmadı.Umudum ve mutluluğum tükendi.N'olurdu beni aralarına alsalardı, n'olurdu benide sevselerdi...Cinsel tercihim bu yönde diye neden beni azarlıyorlar ki? Ailem beni evlatlıktan reddetti.Kardeşlerim artık benden tiksiniyor.Dayanamıyorum.Tamamen tükendim.

"Umudunu kaybetme.."

"Huh?!?O seste neydi?"

"Karanlık bir yere gel lütfen"

"T-tamam"

Bir bodruma gittim.Bana şaka yapıyor olmasınlar cidden şakanın zamanı değil.

"Bu bir şakaysa hiç zamanı değil!! Basit şakalarınızı kaldırıcak gücüm kalmadı artık bırakın peşimi!!"

"Şaka yapmaktan nefret ederim"

Bir mum yaktım.Karanlığın içinden biri çıktı ve..

"Beni de dışlıyorlar..Bu arada ben Subaru"

"Ben de Shuu seni neden dışlıyolar?"

"Cinsel tercihim nedeni ile..."

"B-benide"

"Uzun zaman olmuştu"

"He??"

Beni ittirdi.Sandığımdan da güçlüydü.Yere düştüm canım çok acımıştı..

"Ah!!"

"Huh?"

"Canım acıdı"

"*kötü bir şekilde güldü ve* seni cehenneme götürmemi istermisin?"

"N-nasıl yani?"

Yavaşça bana doğru gelmeye başladı.Üstünü çıkarıyordu..

"Üstünü çıkar

"Ne?"

"Çıkar dedim!"

Üstümü çıkardıktan sonra yanıma geldi ve..

"Enfes kokuyorsun benim küçük kediciğim"

"Kedicik??"

"Sen artık sadece benim kedimsin..."

Diyerek omzumu öpmeye başladı.

"Başkalarına kuyruk sallama yoksa.."

"Yoksa?"

Dişlerini çıkararak omzumu ısırdı.Oluk oluk kan akıyordu omzumdan.Canım çok yanıyordu.

"Subaru-kun acıyor"

" Daha çok acı çekeceksin, cehenneme hoşgeldin kediciğim"

Minna bir yaoi ile karşınızdayım.Kutsal Diabolik Lovers bu arada animede Subaru ve Shuu kardeş kardeş olmamaları için Subaru'nun soyadını değiştirdim ;)

ShuSuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin