Subaru-kun'un ne dediğini anlamamıştım.Biraz hava almak için balkona çıktım.Sonra balkonun kenarında dikilen bir adam gördüm..
"NOLUYO LAN!?!?"
"Şştt ses çıkarma"
"NAPIYON BURDA AQ"
"Onu yakalamaya çalışıyorum"
"Kimi?"
"Bak şu işte ses yapma"
Subaru'yu gösterdi.Elinde bir silah vardı.Ama normal bir silah değil bu..Bu ne lan?!?! Aniden içeri çekildim.Adamda şaşırmıştı.Ama galba beni göremiyordu.Beni çekiştiren Subaru-kun'du..
"Subaru-kun bu adam.."
"Vampir avcısı.."
"Seni öldürmeye mi çalışıyor?"
"Hayır o silah uyuşturucu silahı beni etkisiz hale getirip bir laboratuvara götürecek ve üstüme deneyler yapacak.."
"Sen bunları nerden.."
"Nerden öğrendiğimi bırak şimdi eve gitmen lazım seni bu işe bulaştıramam"
"T-tam.."
"Eğil!!"
Subaru-kun arkama geçmişti.Bi ıslaklık hissediyordum sırtımda.Subaru-kun yavaş yavaş yere yığıldı..
"S-Subaru-kun?!?! SUBARU-KUUUN!!!"
Kolundan çekiştirdim fakat işe yaramıyordu.Subaru'yu sırtıma aldım ve evime kadar sırtımda taşıdım.Vampir avcıları nedeni ile ara sokaklardan geçtim.Evime geldiğimde Subaru'nun kanamasının arttığını gördüm.Doktor bir tanıdığım vardı onu çağırdım..
"Alo.."
"O-onii-san??"
"Kira hemen evime gel lütfen.."
"Neden ağlıyorsun onu söyle.."
"HEMEN GEL DEDİM!!"
"T-tamam yola çıkıyorum hemen"
Kardeşim Kira'yı çağırmıştım.Yola çıkmış geliyordu.Bende Subaru'yu koltuğa yatırdım ve montum ile yarasını kapatmaya çalıştım.Ama ne yaparsam yapıyım kanaması durmuyordu.Sonra küçük bir okun karnını delip geçtiğini fark ettim.Çıkarmalı mıydım?!?N'apıcağım hakkında en ufak bir fikrim yoktu..Kapı çaldı koşarak kapıyı açtım.Kira içeri girdi..
"NOLDU ABİ!?!?BU KANLAR.."
"Koltukta..."
Hızla koltuğa baktı.Oku o da fark etmiş olmalı ki pense çıkardı.Korku ve dehşet içinde onu izliyordum.Çok korkuyordum Tanrım Lütfen Subaru'yu benden alma n'olursun..
"Tamam oku çıkardım."
"Hoh kurtuldu mu?"
"Kanama henüz durmadı ama durdursakta nafile..Çok fazla kaybetmiş kan lazım acilen."
"Kan grubu ne?"
"AB+"
"Benimki de AB+ benden al kanı.."
"Emin misin? 5 tüp falan almam lazım çok fazla kay.."
"HEMEN AL HADİ!!"
"T-tamam"
5 tüp kan aldıktan sonra.Gereken işlemleri yaptı.Subaru'nun kanamasıda durmuştu..
"O iyi mi?"
"Evet şuanlık iyi dinlenmesi lazım."
(Kendimi doktorlar dizisi çeker gibi hissettim amk sjksjsksn)
"Şükürler olsun.."
"A-abi bu kim?"
"Erkek arkadaşım"
"Woaa sonunda buldun demek"
"Evet onu bulduğum için çok mutluyum Kira-chan"
"Sefiştiniz mi sjksjsksnsj"
"Evt.."
"N-N-NE!?!? °\\\° utandım.."
"Sjkasbmsbsmns"
"Random atar gibi gülüon aq sen gülme"
Gülmeye devam ettik..Bir süre sonra Subaru gözlerini açtı..
"S-Shuu-kun??"
"Subaru-kun iyi misin?"
"Evet.."
"Subaru-kun bu benim kardeşim Kira"
"Memnun oldum Kira"
"Bende Subaru"
"1 sn kardeşlerim benden tiksiniyor demiştin"
"Kira üvey kardeşim.Ama beni bu halimle kabullenen tek kişi de o.Öz kardeşim gibi severim onu.."
"Hmm anladım"
"Teşekkürler Kira-chan"
Kira evine gitmişti.Subaru'da koltukta uyuyordu.Bende Subaru'yu izliyordum..Elini tuttum..
"Sana birşey olsa ne yaparım bilemiyorum..Seni çok seviyorum herkesten herşeyden daha çok..Unutma bunu sakın..Ben sadece SENİN kedin olacağım Subaru-kun..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ShuSu
Vampiros"Subaru-kun acıyor" " Daha çok acı çekeceksin, cehenneme hoşgeldin kediciğim " Shuu Sakamaki 17 yaşında bir insan.Subaru Tetsuya 18 yaşında bir vampir.İkisininde cinsel tercihi aynı * gay *. İnsanlar onları tercihleri nedeni ile dışlıyor.Subaru buna...