HawkMoth pes ediyor..

259 14 1
                                    

Bugunde akumazite olan kişiyi yenmiş ama hala hawkmoth'tu yenememiştik.
H.M: yaklaşık 5 ay oldu ve bn hala mucizeleri alamadım. Yeter artık. Birsonraki akuma gönderdiğimde bnde dışarı çıkıcam ve mucizemi vericem.
Noroo(HawkMoth'un mucizesi): Bu iyi fikir olmayabilir
H.M: Bana karışamazsın!!!
HawkMoth
Artık sıkılmıştım. Hergün başka bir çaba ama hiç birinde başarılı olamadım. Bugun yine biri üzgündü. Hemen akuma gönderdim. Ve bnde dışarı çıktım. UğurBöceği ve KaraKedi gelmişti. Onlara yaklaşarak
-Bravo kazandınız.
Diyip mucizemi verdim.
K.K: Hadi ama! Baba bunu nasıl yaptın!?!?
Bidakika baba mı? Adrien? Nasıl yani? KaraKedi aylardır yanımdaymış. Pki ya uğurböceği kimdi? Tam o sırada
U.B:TİKKİ BENEKLER GİTSİN
K.K: Mal şey neden böyle bişe yaptın?
Mar: Bana mal şey diyemezsin!!
K.K: Özür dilerim leydim.
Mar: Artık hawkmoth yok kötüde yok bizim olmamızada gerk yok.
K.K: Ah çok zekisin leydim PLAK PENÇELER GİTSİN
Adrien
Marinette'le hemen usta fu'nun yanına gittik. Olanları anlatıp mucizelerimizi verdik. Oradan çıkınca parka gittik. Sıradan şeyler konuştuk. İlerki vakitlerde marinette bni evine çağırdı onu kırar mıyım hemen kabul ettim. Onların evine gittiğimizde kimse yoktu. Evde yanlızdık. Marinette çok yorgun görünüyodu. Hemen onu yatırdım. Mutfağa gidip kahve yaptım. Tamam biliyorum normal çiftlerde kızlar kahve yapar ama biz böleyiz ve mutluyuz. Kahve çok müko gözüküyodu. Kahveleri salona koydum ve marinette'in odasına gittim. Yanina yattim. Saçlarını okşadım. Hadi ama çok müko birisi.Osırada uyandı. Hemen gözlerini kapamasını söyledim. Onu salona götürdüm. Kahveleri içerken romantik bir flim izliyoduk. Bn uyuya kaldım.
Marinette
Çok zeki ve düşünceli biriydi. Çok tatlı uyuyodu. Flim'i kapattım. Ona sarılıp uyudum. Uyandığımda adrien yanımda yoktu.

Mucize UğurböceğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin