Marinette
Adlarına arkadaşlarımızdan koymaya karar verdik. Adrien erkek olana Nino koydu. Bende kız olana Chloe koymak istedim. Evet bazen bize daha doğrusu bana bulaşıyodu. Ama artık arkadaşız. Ve bana Chloe ismi çok güzel geliyo. Eğer bitane daha çocuğumuz olursa onun adına Alya koymayı düşünüyorum. (Bu arada çocukların adının yanına * koyucam çünkü arkadaşlarıyla karışmasın diye) O sırada Alya ve Nino kapıyı çaldı.
Adrien: Gelebilirsiniz
Alya:Marinette seni çok merak ettik.
Nino: Dostum iyisin değilmi?
Marinette: Ben iyiyim.
*7 yıl sonra*
Çocuklar büyümüştü. Ve bn 3.çocuğa hamileydim. Bugün hastaneye gidecektik. Hemen çocukları hazırladım. Sonra bnde hazırlandım. O sırada korno sesi duydum. Camdan baktığımda Adrien gelmişti. Camdan kafasını çıkarıp
Adr: Hadi inin !!
Hemen indik. Ve arabaya bindik. Biraz sancım vardı. Sonunda hastaneye gelmiştik. Bni ameliyata aldılar.
*ameliyattan sonra*
Adrien
Zaman çobuk ilerliyodu. 3 çocuğum vardı. Çok mutluydum. Alya* doğmuştu. Aman Allahım çok tatlı!
Hemen marinettin kucağına verdim.
*5 yıl sonra* (biraz hızlı ilerletiyorum aklima bişe gelmediği için)
Nino* ve Chloe* 12 yaşında Alya ise 5 yaşındaydı. Çok mutlu bir aileydik. O sırada kapı çaldı. Hemen kapıya baktım. Gelen Usta Fu'du. Ama neden ki??
Usta: Çocuklar başımız büyük belada!!
Adr-Mar: Nedir o bela??
Usta: Şimdi çocuklar bildiğiniz gibi hawk mothu yenmiştik. Fakat mucize şuan bnde diil. Ve dışarıda akumazite olan birsürü insan var. Ve hawk moth artık eşyalarada akuma gönderiyor ve onları canlandırıyor. Fakan adrien bu senin baban değil. Çünkü akumazite olanlardan biri senin baban!! Şimdi bütün mucizeleri vermem gerek. Sizin çocuklarınız varmış. Onlarada mucize vericem.
Adr-Mar: Tamam
Adr: Nino* Chloe* Alya* aşağı gelin size bir haberim var.
Çocuklara herşeyi anlattık ve sıra mucizeleri vermekteydi. Bana yine KaraKedi, Marinette'te Uğurböceği, Nino* ya Kaplunbağa, Chloe* ye Arıkız, Alya* Tilki mucizesini aldı ve hemen dönüştük. Hemen eyfel kulesine çıktık.Bn marinette'te marinette'te bana nino* alya*ya alya* chloe* ye chloe kahraman olmak istemediği için başka bir yere bakıyodu.
Arkadaşlar yine saçma bir bölümle karşınızdayım. İnşallah beyenmişsinizdir. Bundan sonra kaç kelime yazdığımıda söylicem.
*317 kelime*