Bir yaz sabahı Pelin(Bensu Soral) arkadaşları ile denize giderler.Güzelce bir yağlandıktan sonra denize girerler.Bir zaman sonra Pelinin ayağına kramp girer ve boğulur.Şans eseri cankurtaran Özgür'dü(Şükrü Özyıldız).Hemen denize girip Pelini kucağına alıp kuma yatırır.Pelin öksürür ve uyanır.
Özgür:İyi misin ?
Pelin:İyiyim merak etmeyin der.Özgürün aklından bir an bu kızı tavlamak geldi.Ardında terk etmek.Pelin kalkar ve arkadaşları hemen ona sarılır.Uzun bir zaman sonra giderler.Özgür artık karar almıştı ve bunu uygulamaya başlamıştı.Aradan bir hafta geçer ve Pelin tek başına sokakta dolaşmaya başlar.Bir an acıktığını anlar ve cafeye girer.Özgür cafenin içine girer ve karşısında Pelini görür.Hemen yanına gider ve oturur Özgür:Merhaba
Pelin:Merhaba da siz niye benim yanıma oturdunuz.
Özgü:Beni hatırladın mı?
Pelin:Yoo bir kere bile seni görmedim başka birine benzetmişsiniz.
Özgür:Ben sizi boğulmaktan kurtaran cankurtaran der ve Pelinin surat ifadesi değişir.Aaa evet o siz siniz der utangaç bir şekilde.Sizinle görüşmek istiyorum diye sohbeti başlattı Özgür.Pelin ama ben bulusamam dediği zaman Özgür yavru köpek suratı gibi surat yapar.Ardından da o surata dayanamadan tamam der.O zaman bu akşam buluşuruz saat 8'de seni bakkalın önünden alırım der.Pelin tamam der ve Özgür gider.Akşam olur.Pelin bembeyaz bir elbise giyer.Özgür onu o halde görünce ağzı açik kalır.Hemen elinden tutar ve arabaya bindirir.Pelin restorantı görünce adamın zengin olduğunu anladı çünkü restorant İstanbulun en lüks restorantıydı.Kasiyerdeki adam oturacağınız yeri gösterdi.Özgür benim sandalye mi çekti ve Pelin'de oturdu.Özgür Peline ne istersin diye sordu.Pelin restoranın güzelliğini düşünüyordu ve ardından sen söyle dedi.Özgür garsonu çağırdı ve yemekleri söyledi.Ama Pelinin 3 saat'i vardı.Yemekler geldi ve hemen yemeğe başladılar.Aradan 2 saat geçtikten sonra kalktılar ve arabaya bindiler.Pelin eve çok geç gelmişti.Eve girince babası (Emre Kınay) kosarak yanına gelir ve kızar.Hasan:Eğer bir daha bu kadar geç gelirsen bir daha hiçbir yere gitmene izin vermem şimdi çık odana uyu!
Pelin:Tamam der ve odasında çıkar.Hemen yatağa yatar ve Özgür'ü düşünmeye başlar.
Sabah olur.Pelin hala uyuyordur taki telefon çalana kadar.Pelin telefonu açar ve alo der.Telefondaki Özgürdür ve parkta beklediğini söyler.Pelin hemen yataktan kalkar ve üstünü değişmeye gider.Babası nerey diye sorar.Pelin yalan söylemek zorunda kalmaktadır.Pelin:Biraz hava alıyım babacım.
Hasan:Peki ama erken gel 1 saat sonra gel.
Pelin:Tamam der ve gider.Parkta Özgürü görür ve el sallar.Özgürde onu görür.Ve Özgür hemen onu bir yere götürüceğini söyler.Pelin biraz duraklasada kabul eder.Aradan 20 dakika geçtikten luanparka gelirler.Pelin cok sevinir çunkü uzun zamandır Lunaparka gelmemiştir.Özgür biletleri alır.Pelin önce çarpışan arabaya binmek ister.Özgür kabul eder ve binerler.Çok eğlenirler.Çarpışan arabadan sonra Atlı Karınca'ya binmek ister.Özgür benden izin alma bugün senin günün der ve binerler.Pelin sevinçten çığlık atar.Özgür ise ona güler.Ardından Dönme Dolaba binerler.Akşam olur.Pelin zamanın nasıl geçtiğini fark bile etmemiştir.Özgür ile çimlerde yürürken hayat hikayesini anlatır ama Özgüre kaza geçirdiğini anlatmaz.Sonra bir anda fıskiyelerden su çıkar.Özgür hemen kaçar Pelumin ise onu geri getirir ve eğlenirler.En sonda Pelini ayağı alyar ve Özgürün üstüne düşer.Uzun bir zaman bakıştıktan sonra kalkarlar ve giderler.Pelin eve gelir ve karşısında babasını görür.Babası sinirli bir halde Peline bakmaktadır.Pelinin kolundan tutar.Hasan:Ben ne dedim sana bir daha geç kalmak yok demedim mi!
Pelin:Özür dilerim baba der ve Hasan hemen odasına gönderir ardından da kapıyı kilitler.Pelin ağlıyarak baba çıkar beni buradan der.Sabah olur.Özgür Pelinin telefonunu arar ve açmaz.Aradan 2 hafta geçer ve Özgür bir şey olduğunu anlar.Hemen Pelinin evinin adresini bulur ve eve doğru gider.Kapıyı çalr ve kapıyı babası açar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Şansı
Roman d'amourGelmeyeceğini bile bile beklemek saflık değil "AŞKTIR Oyuncular Özgür(Şükrü Özyıldız) Pelin:Bensu Soral) Hasan(Emre Kınay) Cansu:Leyla Lydia Tuğutlu