Rozdział 5

97 8 0
                                    




Gdy tak chodziłam z Julka. Dostałam sms od Matiego:" Hej maleńka, masz dziś ochotę troche się po opalać i popływać?"
Nie wiedziałam co mu na to odpowiedzieć ale po dłuższym zastanowieniu odpisalam mu :" z mistrzem robienia naleśników zawsze ;)" Mati odpisał po paru sekundach " to o 15:00 pod moim domem. Do zobaczenia". Pożegnałam się z Julka i poszła do domu. Była godzina 14:15 wiec zaczęłam się już zbierać i pakować do torby. Wzięłam : ręcznik,okulary przeciw słoneczne , i zrobiłam nam kanapki z serem i szynka. Miałam jeszcze 20 min. Ubrałam strój kąpielowy pod ubrania i wyszłam. Pod jego domem byłam o 14:55. A on już czekał..jak zawsze przed czasem. Podeszłam do niego i go przytuliłam. Przez całą drogę rozmawialismy. Kiedy dotarliśmy byłam zachwycona widokiem! Było tak pięknie!

Mati ściągnął koszulke i wskoczył do wody- no chodź Magda! Woda jest super!- wiesz ja jeszcze chwile odczekam- powiedziałam

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Mati ściągnął koszulke i wskoczył do wody
- no chodź Magda! Woda jest super!
- wiesz ja jeszcze chwile odczekam- powiedziałam.
Ściągnelam z siebie spodnie i koszulkę.
- o kurde Magda! Jakie masz piękne ciało!!- powiedział Mati patrząc się bez przerwy na mnie
- dziękuję- powiedziałam nie pewnie
Wyszedł z wody i podszedł do mnie i podniusl mnie poczym zaniósł do wody żeby mnie wrzucić. Krzyczałam żeby mnie pościl ale on i tak niósł mnie i wkoncu wrzucil.
- jeszcze lepiej twoje ciało wygląda w wodzie- powiedział z lekkim uśmiechem
A ja się śmiałam pod nosem. Następnie wyszlismy na most żeby zjeść kanapki. Następnie Mati położył się a ja stanęłam nad nim podał mi ręce i nogi polożyl na moim brzuchu i podniosl mnie.

 Następnie Mati położył się a ja stanęłam nad nim podał mi ręce i nogi polożyl na moim brzuchu i podniosl mnie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Smialismy się tak głośno ze wszyscy się na nas patrzyli. O 17:00 wytarlismy się i poszliśmy na spacer po okolicy. Rozmawialismy o naszych rodzinach, pasjach, ulubionych rzeczach. Aż Mati się zatrzymal, przysunal się do mnie obiło jedna reke w pasie a druga wplatal w moje wlosy mówiąc :
- przepraszam ale nie mogę się powstrzymać!
I pocałowal mnie.

Odwzajemnilam jego pocałunek

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Odwzajemnilam jego pocałunek. I zaczęliśmy się całować. Przyciągał mnie coraz bliżej do siebie. Jego usta były miękkie i ciepłe. Az wkoncu przerwałam.
- co się stało?- spytał Mati
- ja tak nie mogę Mati przepraszam- powiedziałam i pobiegłam
- Magda stój ! Stój !
Nie mam pojęcia czemu uciekłam ale nie mogłam. Po ostatnim chłopaku boje się związać z kolejnym. Ponieważ z ostatnim byłam 4 lata a on mnie zdradzil. Nie mam już zaufania.Dlatego tez nie mogłam juz. Ufalam mu. Ale jednak dalej mnie bolało to co zrobił mi mój były.
Wieczorem dzwonił do mnie Mati ale nie odbierałam pisał do mnie sms:" Co się stało Madziu ? Proszę porozmawiaj ze mną! Zależy mi na tobie proszę odezij się.
Postanowiłam to sobie przemysleć.

Niespełniona Miłość Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz