2.rész

266 21 16
                                    

Nagy csönd volt közöttünk amit végül ő tört meg.

-Sajnálom én nemtudom mi ütött belém!-mondta ki félve a szavakat.

-Én sem értem, de most nyisd ki azonnal azt a rohadt ajtót!-parancsoltam rá eréjes hangon.Meg is tette amit kértem és én egyből kirohantam egyenesen az osztályterem felé.Már mindenki bent volt és folyt az óra.Bementem becsaptam magam után az ajtót és odatrappoltam a helyemre.Levágódtam a székre a táska pedig a földön landolt.Mindenki engem nézett.Még a tanár is.Aztán Rob követett, de érdekes módon őt nem vették figyelembe.Meguntam azt hogy egyfolytába néztek így hát kinyitottam a számat!:

-Mivan?Nem láttatok még fehér embert?-kérdeztem gúnyosan.

-Hát azt már láttunk, de ekkora Emó kurvát még soha.-vágott visza elég csúnyán Lola az osztály egyik legnagyobb pláza Macskája.

-Vigyázz a szádra te ribanc!-mondtam neki fenyegetően....mivel itt a tanár szeme láttán nem pofozhatom meg így hát szavakkal sértem meg....egyenlőre!!!

-Lányok elég!-emelte meg a hangját a tanár-Vagy különben mehettek az igazgatóhoz!-fenyegetett meg minket a tanár.

-Hajrá!-böktem oda neki.Nagyobb reakciója nem volt csak legyintett egyet.Hozzászokott.Az óra viszonylag gyorsan elmúlt és mehettünk ki az udvarra.De én a WC-be mentem mivel tudom hogy Loláék egyfolytába ott vannak.Nem is csalódtam a megérzéseimben...ott voltak, sminkeltém azt az ocsmány képüket.

-Mivan Emó kurva?Ne erőlködj nincs annyi cuccom ami a te fejedre kéne kenni!-nyávogta magas hangon, de nem értem nért ezt mondta hisz nekem nincs annyi ragyám mint neki!Odamentem égy lekevertem neki egy bazi nagyot.Tipegett egy kettőt abba a rózsaszín magassarkújában aztán eltaknyolt.Alig tudtam visszatartani a röhögést ezért kimentem a WC-ből egyenesen az udvarra.Úr isten!Hogyn fogok kibírni még négy órát?Na mindegy.Majd elleszek a telómmal.Órák után meg majd megyek vissza a "rejteghelyemre".

*4. Óra után*

Atya ég!Végre kicsengettek.....már a halálomon voltam.Fogtam a táskámat és kikecmeregtem fájó fenékkel az iskolából.Felszálltam a leghamarabb érkező buszra és a törzshelyem fele vettem az irányt.Közbe bedugtam a fülembe a fülhallgatót és hallgattam a Keep Myself Alive-ot.Közbe a busz is megérkezett és már rohantam is az emeletesház fele.Beléptem az ajtaján és mentem az ötödik emeletre.Ám az ajtón egy cetli volt rajta, amire ez volt ráírva:
Ki vagy ?És miért garázdálkodsz az én rejteghelyemen?
Ui:Többet be ne merj menni!!!
Axxx

Húúú....de "megilyedtem".Fogtam a kulcsot, ami megelepő módon a helyén volt és kinyitottam az ajtót.Fogtam a cetlit és bevittem magammal.Behuppantam az ágyra és elkezdtem írkálni a másik oldalára:
1. Ahhoz neked semmi közöd hogy én ki vagyok!Inkább te ki vagy?
2.Én már biztos hogy réggebóta vagyok itt!Csak még most jutottam el odáig hogy "feltörjem" ezt az ajtót!
3.Mért is ne merjek többet be jönni ide?Képzeld most is itt írok erre a kis szaros cetlire!Szóval takarodj!
Jxxxxx

Leírtam azt amit mondani akartam neki és kivettem a gitárt a szekrényből mivel az a valaki visszarakta.Helyesítek!Vettem volna ki, de volt azon is egy cetli:

Nehogy hozzá érj megint a kis drágaságomhoz!Így is miattad lett rajta egy kis karc!

Úr istenem!Ez már nagyon beteg!Komolyan hogyha kinyitom az íroasztal fiókját akkor ott is lesz cetli?!
Levettem a gitárról a cetlit és elkezdte írkálni a másik oldalára:

Jól van!De csak azért mert nem akarom fizetni azt ha elbaszom!

Egyeztem bele ebbe a feltételbe!Végül visszahuppantam az ágyra és elővettem a cigim meg a telefonom.Rágyujtottam és elkezdtem nézegetni az fb-met.

*Pár óra múlva*

Már nagyon unatkoztam itt szóval hazamentem.Nem mintha otthon jobb lenne, de ott vannak a cuccaim.Amint beléptem apám jött oda és egy barominagyot kevert le nekem.Elestem egyenesen a falnak és akkor már a fejem másik fele is fájt.Lefolyt egy könnycsepp az égő részen, de nem sírtam.Nem azt nem engedhettem meg magamnak, mivel akkor nekik az csak jó érzés lenne.Felálltam apámmal szemben és farkasszemet néztem vele.Szúros pillantások követték egymást mimd kettőn részéről.

-Jackie komolyan mondom már rohadtul elegem van belöled.Már megint felhívtak abból az ódvas iskoládból hogy nem voltál bent az első 3 órán!-mondta miközbe nekem esett és a pólómnál fogva felemelt és újra megütött.Aztán a földre dobott....és újra meg újra megütött.Utánna már csak annyit vettem észre hogy nem csinálja....de késő volt mivel én akkor már nem moccantam meg.Szépen lassan a pulzusom is gyengült.Aztán már csak a mentősök hangját hallottam.Többet sem.

Bocsi hogy késtem....de megvan!
Puszi

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jul 31, 2016 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Nagy Változás?! {A.B}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora