"JENNA PAS NAAR MIJ!" Jenna past de basketbal naar emma en emma scoort "yeeey ! 8-4 hehe"
"OKE IK WIL DAT IEDEREEN EVEN GAAT ZITTEN OP DE B-SLANG ( de lijn achter de basket) WE KRIJGEN EEN NIEUWE SPELER BIJ,ZIJN NAAM IS TYLER IK WIL DAT JULLIE ALLEMAAL VRIENDELIJK DOEN TEGEN HEM HIJ KAN HIER ELK MOMENT ZIJN DUS WEES LIEF EN LAAT HEM HIER ZICH GOED THUIS VOELEN .!"
"Jenna jenna misschien is die tyler wel iets voor u he ? 🙈"
"Emma stop misschien niet "
*tyler komt binne *"OKE IEDEREEN GA EVEN ZITTE EN ZEG HOI TEGE ONZE NIEUWE SPELER TYLER, TYLER STEL JEZELF MAAR EVEN VOOR ."
"Hallo ik ben tyler ik ben 17 jaar oud en ik kom uit Ohio,ik hou veel van basketbal spelen, ik heb wij zijn thuis met 4 kinderen ik heb nog 2 broers en een zusje. "
Na een tijdje praten beginnen ze aan de training tylet doet zn best om een goeide indruk te maken.
Ze gaan een machke spelen choac verdeeld de groepen ik 2,
"We zijn vandaag met 10 spelers dus das gemakkelijk hmm.. In de eerste groep.
: Jenna , Tyler , yannick ,matthew en maxIn de 2 de groep komen
: Jayden , emma , louis , leo en maddyTyler er jaden zijn even lang dus zij mogen opspringen
Team 1 (jenna's groep) heeft de bal,tyler wilt net scoren totdat jayden hem duwd ."HEY JAYDEN BEN JE GEK DOE EENS NORMAAL MAN ! "
Tyler had een bloedneus. En lag op de grond" jayden ! 20 suiesides lopen nu!"
"Jenna ga jij maar naar het toilet met tyler en verzorg hem een beetje "Jenna pakt tyler bij zn arm vast en gaat naar boven met hem want daar zijn de toilete
"Gaat het tyler? "Vraagt jenna
"Hmm ja een beetje alleen mn neus en mn hoofd doet wat pijn "
"Oke kom maar even mee ik verzorg je wel :) "
"Dankje je ben heel lief:), hoe noem jij eigelijk? "
"Ik noem jenna, jenna black"
Wat is jou achternaam tyler?
Oh de mijne ik noem "tyler joseph "Fijn om je te ontmoeten jenna :)
Ook fijn om jouw te ontmoeten tyler"Ik vindt jou tattoos heel mooi "
"Dankje wel ik vindt jou ogen wel mooi"
"Danku,wacht ik stop dit papiertjw even in je neus zodat dat het bloed opvangt :)"
"Dankje jenna jij bent nu wel mijn vriend toch..?
"Jaja tuurlijk"
Tyler en jenna zijn trug in de hal
Jayden mag tyler niet" oke iedereen verzamelen kom naar hier, tyler he bent goed wat dacht je ervan om zaterdag mee te doen met de match tege oostende? "
" ha zou gaaf zijn om hoe laat moete we hier zijn? "
" hier om 5:30 tis 3uur nog iets naar daar rijden "
"Oke is goed "
Tyler fluisterd in jenna's oor " uhm jenna ik heb zaterdag geen vervoer mag ik met jou mee rijden ? Als het kan ?""JA!! Uhm ja tuurlijk mag dat het gaat dijn zijn in de auto met u "
"OH echt bedankt! ja het gaat fijn zijn "
Oke jullie mogen naar huis gaan goed getraint iedereen ! Tot zaterdag !
JE LEEST
In love with tyler joseph (dutch) nederlands
Novela JuvenilDit verhaal is slecht gwn nie lezen 😂🙂