II

31 7 0
                                    

Miegas nebetraukė todėl pakilau iš lovos ir palindau po dušu, karštas vanduo mane nuramina. Ką reiškė tas sapnas? Nejaugi tarp mūsų yra dar kažkas, kažkas nepaprasto, pavojingo? „Nustok galvoti apie tai, šios mintys tavęs niekur neveda" subariau save. Įsiklausiau į vandenį, dievinu garsą, kai jis suskylą atsitrenkęs į marmurą po mano kojomis, kai subliuškęs nurieda mano kūnu. Taip, vanduo pilnas gyvybės, tuo įsitikinau prieš porą savaičių. Palikęs dubenyje vandenį, gėlėms, išėjau, turėjau neatidėliotinų reikalų, grįžau tyliai, todėl spėjau nugirsti šnabždesius, jie sklido iš vandens, bet tada vanduo mane pamatė ir šnabždesiai nutilo... Dievinu vandens šnabždesį, jis sukuria iliuziją, kad esi ne vienas. Tiesa, žmonės to negirdi, nes tai neįmanoma. Pamenu, pasakojau apie tą įvykį savo geriausiam draugui, jis išvadino mane bepročiu ir patarė daugiau niekam apie tai nepasakoti, aš taip ir padariau... Dabar nebeturiu draugo.


Baigiau praustis, dar akimirką pasiklausiau vandens kalbos, ir jau ketinau eiti, tačiau mane sustabdė suvokimo banga. Vanduo bando man kažką pasakyti! „Tai įvyks, tai įvyks ir tu net nespėsi sumirksėti!" pasakojo jis „ jie ateina! Nuo pat šios minutės nebesi saugus. Niekur nepasislėpsi, jie tave ras ir jau niekas tavęs nebeišgelbės!" šaunu, prisijaukinau vandenį, kad nebūčiau vienišas, o jis man pasakoja keistus dalykus. Kas įvyks? Ką vanduo norėjo tuo pasakyti? Numojau į šį perspėjimą ranka, dabar turiu kuo greičiau apsirengti ir išeiti, kad nepavėluočiau į mokyklą.

Vienodi (Completed)Where stories live. Discover now