BÖLÜM 1

14 3 3
                                    

Bir gözü yolda bir gözü Güz Gölgesinde, ağlıyordu genç adam..
" Özür dilerim..Beni duyuyor musun? Sana bir şey olursa, kendimi asla affetmem.."
Güz'ün kafası durmaksızın kanıyordu.O bembeyaz teni kıpkırmızı olmuştu..Genç adam direksiyona vurarak;
"Allah beni kahretsin.. Lütfen bi ses ver.."
Ağlamaktan gözleri kızarmıştı..
Hastaneye geldiler ve genç adam kızı kucağına alarak "Doktor yok muu!!" diye bağırdı..Gölgeyi hemen aldılar ve genç adam "Sana bişey olmayacak" diye haykırdı..
Genç adam yere olduğu çöktü ve tüm hayatı film şeridi gibi gözlerinin önünden geçti..
(Aras'ın ağzından)
Ben Aras.. Aras AFRAZ.. Bugünlere tek başına gelmiş yetim çocuk..Bende babam gibi katil olamam..Allahım bana yardım et.. Gerekirse benim canımı al ama o yaşasın..O acımasız, anneme kıydı..Kanlar içinde oluşu gözlerimin önünden gitmiyor..
Beni acımasızca çalıştırırdı hep.. Ya orda burda sigara ya da su sattırırdı..
Sattığım sigaraların parasını kuruşu kuruşuna o pisliğe verdim.. Parayı az buldu ve bağırdı.." Kaç saattir bu kadar mı kazandın piç kurusu" dedi. Ben onun oğluydum ve bana hep böle seslenirdi..Annemin beni başkasından peydahladığını söylerdi..Paraları cebine koydu..
"Böyle olmaz sana başka iş bulmak lazım." dedi..
Oysaki ben çalışmak değil her çocuk gibi okumak istiyordum.. Bunu ona her söylediğimde kendimi kan revan içerisinde buluyordum.. Bana hırsızlık yapacaksın, zaten hep yaptığın şey değil mi" dedi..Bende:
"Ben hırsız değilim..!" Diye haykırdım..
Beni bayıltana kadar dövdü. Ve annemin kesik kesik bağırışlarını hatırlıyorum..
" Benim oğlum hırsız değil.. Bana söyle ne istersen ben yaparım.. Yeterki ona dokunma.. Bırak okuluna gitsin okusun. Niye bu acımasızlığın..Kahrolsun senin gibi baba.!" Ve bir cam sesi..Kısa bi sessizlik..Annem kanlar içinde yerde.. Ve gözlerime acıyla bakıyor..Kafası durmaksızın kanıyor..Tıpkı senin gibi peri kızı..
Her yerim ağrıyarak zar zor kalktım yerden..
Annemin gözleri hala açık.."Anneee!" Diye bağırdım. Beni duymuyordu..Yoktu artık yanımda..Ellerimi tutan beni şevkatle saran biri yoktu artık..Annem ölmüştü.. O şerefsiz annemi benden aldı..
O katilde kaçmıştı..Annemin yüzüğünüde alıp kaçmıştı.. Boynuna kolye yaptığı..Yıllardır özenle koruduğu yüzüğüde alıp gitmişti hain..
Kanlı Ekrem.. Adın batsın.. Seni yaşarken öldüreceğim..
Artık ben intikam için yaşıyordum.. Yıllar geçmişti.. Geç olmadan okuyup mühendis oldum..Ülkenin sayılı mühendislerinden..Onu bitirmem için güçlü olmam gerekirdi. Koskoca AFRAZ HOLDİNG in sahibi Melek Afraz'ın biricik oğlu Mühendis Aras AFRAZ.. İntikamımı alacaktım..Anneme yaşattıklarının bedelini en ağır şekilde ödeyecekti..Yerini bulmuştum..Hızlıca arabaya bindim..Gözüm hiçbirşeyi görmüyordu..Mahvedecektim o şerefsizi..Ve işte o anda.. Sana.. Özür dilerim..Eğer sana birşey olursa hem kendimi hemde o şerefsizi öldürürüm..
(Yazarın ağzından)
Ağlamaya devam eden Aras o sırada doktorun telaşlı bi şekilde çıktığını gördü.
"Beyefendi hasta yakını siz misiniz?"
"Hayır.. Ben.. İyi diyin ne olur.."
"Hasta çok kan kaybetmiş. Acil 0 rh negatif kana ihtiyaç var."
Aras aceleyle hemşirenin yanına gitti..
Onun kan grubu uyuyordu.. Duaları kabul olmuştu..
2 saat geçmişti.. Ne gelen vardı ne giden..Bundan 10 dakika sonra doktor çıktı..

DEVAMI GELİYOR.. YORUMLARINIZI VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM..HADİ BAKALIMM.

GÜZ GÖLGESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin