"Teru, înainte sa mor vreau sa îți dau ceva. Acest telefon este conectat prin mail cu Daisy. Când te simți singura sau când ești în pericol, poți sa îl contactezi oricând. "
" Daisy!? "
"Este o persoana bună și de încredere, te va ajuta cu siguranță!El ma va înlocui pe mine, fratele tău. Daisy va fi întotdeauna de partea ta."
Acestea au fost ultimele cuvinte ale fratelui meu înainte sa moara de cancer la stomac. Înainte sa se întindă pe pat și sa se ducă într-o lume mai buna m-a mângâiat pe cap cum o făcea întotdeauna. O făcea, e la trecut, deci îmi lipsește, mult. De atunci locuiesc singura, părinții mei au murit într-un accident de mașină când eram mica, de atunci fratele meu a avut grijă de mine iar acum ca numai e, am încredere în Daisy.
Îmi amintesc din nou mailul pe care i l-am trimis lui Daisy în pauza în timp ce persoanele răutăcioase din Consiliul elevilor ma uda cu furtunul. "Draga Daisy, sunt eu, Teru.
Îți mulțumesc ca te îngrijorezi pentru mine. Sunt bine. O duc bine. Nu am nicio problemă sau alte greutăți. Ma distrez... "
Este amuzant, cel puțin pentru ei.
" E vina ta, Teru. Nu te opune Consiliului elevilor cerșetoareo! "
Uite-ma aici, în fata lor," prinții și prințesele" scolii.
Marc vine repede lângă mine și încearcă sa ma i-a din fata lor ca sa nu ma ude din nou, dar eu am de gând sa lupt.
"Ști ca ai nevoie de permisiunea consiliului ca sa intri în biblioteca.Nu am de gând sa ii iert indaratniciunea lui doar pentru ca sistemul este de vina! "îmi spune Rena.
" Teru îmi pare rău, e vina mea pentru ca am împrumutat o carte. "
" E în regulă Marc. "
" De asta urăsc oamenii săraci! Ce spuneți sa va cereți scuze sau ceva?Sau nu au oamenii săraci maniere?! "tipa din nou la noi Rena în timp ce dădu drumul la pompa din nou.
Dar eu o calc cat de tare pot pe picior și ii iau furtunul din mana.
" M-am saturat sa aud într-una oameni săraci. Folosește și tu alte insulte mai plăcute! "spun în timp ce îndrept furtunul spre fata ei plina de machiaj. Acum e amuzant și pentru mine.
" Cum îndrăznești sa uzi președintele? "spuse unul din însoțitorii ei în timp ce vine spre mine și se pregătește sa ma lovească odată cu celalalt prieten al lui care venea din partea opusa. Înțeleg, ma înconjoară, foarte drăguț.
Astept sa vina mai aproape pregătită sa îl lovesc cu o mișcare de karate pe care am văzut-o la televizor, numita tăișul sabiei dar o minge de tenis îl lovește în cap pe primul băiat. Încă una trece pe lângă mine și îl lovește pe celalalt băiat.
"Cine este? Unde ești? "striga unul din ei.
Mai multe mingii ii lovesc pe toți trei iar aceștia încep sa fuga.
Rena se întoarce spre mine și îmi zice înainte sa o ia la sănătoasa" Sa nu crezi ca ai scăpat de noi, adu-ți aminte de asta, cerș... "dar nu apuca sa termine căci o minge o lovi în frunte.Imediat ce au dispărut am început sa îmi storc puțin parul.
" Teru ești bine?îmi pare rău... "îl aud pe Marc din spatele meu.
" Sunt bine, cat despre tine, mingiile astea...? "
" Nu am fost eu! Cineva cred ca le-a aruncat din partea aia, dar nu e nimeni acolo! "
" O minge veche de tennis,o fi fost cineva din clubul de tenis! Ma întreb cine... spun în timp ce ma uit la mingii. Nu știu cine a fost dar ii mulțumesc și ii arunc înapoi mingea spun și ma întorc odată ce arunc mingea. Ups, chiar nu am sensul direcției, am aruncat din greșeală în Marc chiar lângă tâmpla iar după aceasta lovi fereastra, pe care o sparge desigur, de la debaraua îngrijitorului scolii. Un mare ups!
"Tu chiar nu ai nici țintă nici control asupra mâinii tale puternice! "
" Trebuia sa îmi spui mai devreme! "
" Trebuia sa știi asta deja!!!Ce ne facem dacă ei ne pun sa o plătim?!! Haide sa fugim înainte sa ne prindă cineva! "
" Eh... nu... Asta nu e... "
" Nu avem bani sa plătim asta, nu-i asa? "Spune și ma trage repede din curtea școlii și intram în cantina.
Cel care m-a salvat privea totul după acoperișul clădirii cu o minge de tennis în mana și se gândea la mailul pe care il trimisesem înainte de toate astea. Daisy ma salvase.
....
Odată așezați la o masa, eu încă uda leoarca, prietenii noștrii au început sa ne asalteze cu întrebări.
"Teru, Marc, iar ați fost batjocoriți de către consil?! "întreba Meri.
" Fetele voastre sunt albe, au font chiar asa de cruzi? "Îl aud pe Fred.
Toți erau foarte îngrijorați asa ca le-am răspuns cu calm:" Nu a fost mare lucru, fereastra... "Nu apuc sa spun restul ca Marc îmi acoperă imediat gura.
" Da, Teru m-a acoperit și au udat-o pe ea! "
Agh, ce enervant, îmi vine sa îl mușc de mana.
" Consiliul elevilor ma calcă pe nervi. "spuse Meri
" Doar pentru ca sunt bogați asta nu înseamnă că sunt mai buni! "o continua Fred.
" Ei au donat mult scolii."zise Cat.
"Mai important decât toate este faptul ca nu pot sa ii iert pentru faptul ca au ras de voi. Ar trebui sa nu va mai spună "studenți cu bursa" sau"oamenii saraci"."
"Haha...dar este adevărat ca suntem săraci. "rad eu de mine.
" Ce e înneregula cu tine Teru?! Nu e ca și cum ai spune lucruri grave."tipa Fred și Martin la mine.
"Asa e, stați acolo,nu am terminat. Este speranța, exact, inima mea bate mai repede. Nu e ca și cum îmi pasa ca unii ma urăsc dar... Chiar dacă suntem săraci, chiar dacă suntem singur și nepopulari, inimile noastre infloresc ca florile, asa e!! "spun și îmi pun mâinile în semnul păcii lângă ambele tâmple iar ei doi fac la fel în timp ce strigam la unison" Asa e! "
" Ma întreb cum poate Teru sa fie asa deșteaptă și asa prostuța la unison? "spuse Mari către Marc
" Asa e, notele ei sunt mereu în top! "
" Sunt aici! Știți ca va aud. "
" Hehehe, nu contează... Teru, telefonul tău...,"
Îl deschid și observ ca am un mesaj de la Daisy.
"Draga Teru, îți mulțumesc pentru emailul tău. Dar ma întreb dacă chiar nu ai probleme. Știu ca ești într-o situație dificilă. Nu te suprasubestima. Voi veghea întotdeauna asupra ta. "
" Hei de ce zâmbești așa ? E cumva de la un iubit?? "îmi atrase atenția Mari.
"Nu,nicicum!!" spun stânjenita.