#La mare

11 2 3
                                    

Eu și părinții mei împreună cu fratele meu și mândra lui și sorsa' pe nume Camelia am fost la mare.

Eu cu Camy ne băteam e locuri deoarece erau doar șase locuri în mașină. Locurile din față unde stă șoferul și pasagerul din dreapta lui, locurile din spate care sunt trei și cel din portbagaj. Normal lângă scaunul din portbagaj mai trebuia să fie unul, dar taicămeo l-a mutat în față.

Noi la ora 00.30 ascultam muzică cu frații noștri atunci se trezise și maică-mea bătându-ne la cap să băgăm valizele în mașină.
Zis și făcut, după am mai stat pe afară pe bulevard, Camy cu prietena fratelui meu, Mari, făcând pe ciorile.

Pe la 01:24 se trezește taicămeo și pe la vreo 2 plecăm.
Eu normal m-am pus în portbagaj cu telefonul la încărcat și cu căștile în urechi.

După vreo 4 ore eu fac schimb cu Camy eu așezându-mă pe locul ei, iar ea pe al meu.
Mă uitam concentrată spre pădure să văd mireasa spânzurată *o legendă*. După aproximativ o oră mă enervez nevăzând mireasa aia nenorocită și renunț la ideea de a o mai căuta cu privirea când o văd în oglinda retrovizoare. Bufnesc și încep să fredonez piesa ce se aude în căști.

Camy: Tu vacă hai că am oprit să ne dezmorțim.

Eu: Uită-te la tine și apoi la mine și apoi poți să mă faci vacă.

Bufnește enervată și se întoarce îndreptându-se pe o bancă.

***

La ora 9 dimineața am parcat la o benzinărie pe autostradă, mai aveam fix două ore până la destinație.

Camy se dă jos din mașină și începe să țipe.

Camy: Bieee mă piș pe mine hai la baie!!

Eu: Și eu dragă, dar nu mă laud.

Intrăm în baie și ne facem treburile și mergem spre mașină.
Acolo îmi aduc aminte ca îl am pe Gheorghică pe locul în care stau eu.

Fug și iau sticla de Cola pe nume Gheorghică și mă așez lângă Mari.

Camy: Te iubesc, așa că îmi dai și mie?

Eu: Și eu te iubesc, dar nu îți dau.

Camy: Te roooogg! Ești proastă, te urăsc.

Eu: Sentimentul e reciproc.

După o jumătate de oră în care am vorbit ce vom face am pornit din nou la drum.
Mare, venim spre tine!

***

După ce ne-am cazat la Eforie Nord ne duceam pe plajă undeva pe la portul mic și mergeam pe faleză.
Ajungem la o intersecție, pe stânga fiind ceva restaurant sau nu știu ce, iar pe dreapta un Fast Food. Ochii îmi pică pe un tip blond, cu percing în buză foarte drăguț și îmi face cu ochiul.

Camy: Aaaaaa! Îl vezi pe blondu ăla de acolo?

Eu aprob uitându-mă la băiatul fast-food.

Camy: Mi-a făcut cu ochiul!!

Eu: Ție? Să-ți facă cu ochiul? -încep să râd ținându-mă de burtă- Dacă ție ți-a făcut cu ochiul eu sunt Beyonce. Tu nu vezi? El e un Adonis în carne și oase, iar tu..ei bine...

Camy: Ce să zic.. Eu am corp de fotomodel nu de scobitoare.

Eu: Mda, ăhăm, segor. Tu proastă tu nu vezi că numa țiganii se uită la tine și ăștia urâți și să nu mai zic de faptul că ești grasă și scuze că spun asta, dar arăți oribil în costumul de baie.

Ea se uită jignită la mine eu rânjind.

Eu: Cei dragă, te dore adevărul? Păi scuză-mă că am spus ce gândesc și ce alții nu au avut curaj să-ți spună.

Spun punând mâna pe inimă în batjocură privind blondul fast-food rânjind.

Îi întorc spatele și merg după părinții mei.

Și toată săptămâna ne-am bătut pe băieți când la Mamaia a apărut alt Adonis în carne și oase și din nou, iarăși ne-am certat.

Cam așa a parcurs săptămâna la mare. Bătându-ne pe băieți.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 01, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Jurnalul unei NebuneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum