Олз

1.3K 43 3
                                    

Би дуулангаа нэг хүнийг олж харав. Тэр харваас шалиг эр байлаа. Гаднаас нь харахад гайгүй л юм. Гэхдээ надад шинэхэн шүүслэг мах харагдана. Би шууд л түүн рүү заан илт сээтэгнэж, дуугаа дуулж эхэллээ. Клубт байх бүх эрчүүд түүнийг азтай юмаа гээд л гэвч би түүнийг яах талаар хэн ч мэдэхгүй шүү дээ.

Тэр тайзан дээр намайг зүглэн ирж байлаа. Би ч түүнд шууд сээтэгнэж, элдэв аргаар энхрийллээ. Удахгүй тоглолт минь дуусч бид миний байшин руу явцгаалаа. Замдаа тэр элдэв зүйл яриад л харин би залхан тамхиа асаан татаж эхэллээ.

Энэ Клубээс манай гэр бараг хагас цаг гаран явж байж очдог. Заавал яагаад манайд очих ёстой вэ гэж үү? Тэр л миний байх ёстой төгс газар.

Удалгүй ирж би хаалга онгойлгонгуут тэр шууд л намайг шахан энд тэндгүй үнсэж эхэллээ.
Би иймэрхүү зүйлсээс таашаал авахаа болиод удаж байна. Миний таашаал авах арга жирийн хүнийхээс өөр учир нь би сэтгэцийн өвчтөн бас цуврал алуурчин.

Би шууд л түүнийг түлхэн хананд шахаад хонгор минь ямар байна гээд хүзүүг нь үнслээ. Тэр хариуд нь юу ч хэлэлгүй зөвхөн миний нөгөөтөх рүү юмаа хийх гэж л дайрна. Харин би түүнийг чанга гэгч нь алгадав. Тэр уурласан харцаар надруу муу өлөгчин гэсэн харцаар харж байлаа. Би хариуд нь галзуу инээдээр чанга гэгч нь инээгээд дахин түүнийг алгадав.
-Яасан, хонгор минь уурандаа шатах гэж байна уу? гээд түүнийг чихийг долоолоо.
Энэ миний чамд өгөх сүүлийн бэлэг болог гээд түүний гэдэс орчиж нь хутгаар дүрэв. Дахин суглаж аваад дахин дүрэв. Дараа нь цусыг нь шүүж аван ваннандаа дүүргэн оров. Энэ л надад таашаал өгдөг юм.

Би бараг цаг гаран орсон байхаа. Цуснаас гаран биеээ угаагаад оройн хоолоо идэхээр гарав. Манайхаас холгүй Mcdonals байдаг болохоор тийшээ орон гамбургер cola тай захиалав.

Удалгүй гэртээ ирж хувцсаа солин тагтан дээрээ гарлаа.

Тэр ингэж л амьдардаг охин. Ганцаараа 2 давхар том байшинд амьдардаг. Түүнд одоо хэн ч байхгүй. Тэр орой нь клубт дуулан олзоо хайдаг бөгөөд, тэдний цуснаас таашаал авдаг. Бусдад тэр жирийн л нэг 20 настай дажгүй царайлаг бас халуухан охин гэж харагддаг. Гэвч тэр бол мангас.

Break The Heart [Mongolia] <дууссан>Where stories live. Discover now