Apabila rapmon sampai di tmpt yg disuruh oleh wolf, mereka ternmpk lagi nota yg same tapi berbeza soalan.
Soalan:
Biase arnab suka duduk kat mn?B _ _ _ _ _ _ n a _
Lepas rapmon fikir dia pun m'dpt jawapn dan yg lain hanya ikut rapmon. Semua tahu yg rapmon pandai.
(Jawapan utk ep kill you is a part of my work: tengah-ii hutan)
Kookie terhidu sesuatu yg berada di dalam tanah, dia cuba menggali dan terjumpa rantai yg berwarna putih. Jimin me dekati kookie dan merampas rantai tersebut.
Kookie: hyung(jimin) ni bukan seulgi punya ker? *muka pelik*
Jimin: aku yg bagi kat dia lepas aku kenal die. *tgk-ii rantai tu.
Suga dtg secara tiba-ii setelah kerjanya siap dilakukan .
Jin: dah siap ke keje ko suga? * tg kat suga*
Suga: ji...min.. a-aaku ...nmpk.. da..rah seul..gi ta..di.. puak wolf m..inum dara..h seulgi.. sa..mpai.. seulgi ..pu...cat.. *pengsan*
Jimin: tak mungkin...*muka bengang.*
Rapmon: jin ngan hopie bawak suga balik. Yeri dan joy pergi cari mangsa utk suga. Jimin, kookie ngan tae ikut aku. Buat keje skrg.
Jimin, kookie, tae dan rapmon hilang begitu shj dan hanya meninggalkan asap .
SEULGI P.O.V
aku tersedar dari aku pengsan dan nmpk tgn dan kakiku diikat dgn begitu kuat. Aku cuba utk membuka mata tetapi dihalang oleh cahaya putih. Iaitu lampu. Aku nmpk susuk tubuh yg aku kenal iaitu yuju.
END P.O.V
Yuju: dah sedar pun. Kau ingat jimin tu bleh jaga kau ker? Ingat diorg tu kuat sgt. *pegang bahu seulgi*
Seulgi: tl..g la jg..n bu.at ..aku ..m... cm nie.. aku..ik..ut ape yg ka..-u suruh.
Yuju: kesia kau tapi kau tak kan bleh buat ape yg aku suruh. Aku just nk darah kau.
????: jgn kacau die. Dia pure blood utk vampire jer.
Yuju: diamlah kau soyou. Guard hantar die( soyou) kat bilik tertutup.
Guard yuju hanya mengikut apa yg disuruh oleh yuju.
Seulgi:*dlm hati*' tak mungkin tu soyou. Knp die kne tangkap?'.
Yuju taknk tunggu lama dan terus pergi mengambil pisau dan guard yuju mengambil kain menutup mulut seulgi.
Yuju membuat garisan di tgn seulgi dan menyebabkan banyak darah keluar. Yuju mengambil botol utk menyimpan darah seulgi. selepas botol penuh dgn darah seulgi. Yuju menyuruh guard menghantar seulgi ke rumah. Seulgi pengsan.
Skip..
Di rumah seulgi.Seulgi: *pegang kepala* apa yg dah jadi? M...mn ji- m...in?
Jimin: sy ade kat sebelah awk. *pegang pergelangan tgn seulgi*
Seulgi: sy..ak-aa..n ma-t..i ker?
Jimin: tak selagi pure blood awk belum digunakan oleh yuju.
Seulgi hanya mengangguk kepala dan melelapkan matanya.
skip..(istana vampire)
Yuju: guard bawak soyou dtg ke sini skrg!Guard yuju terus membawa soyou dgn sekelip mata.
Soyou: woi! Pompuan tak guna. Kau jgn ingat dgn menggunakan pure blood mak ko bleh hidup.
Yuju:kalau mak aku x hidup, aku minum pure blood nie biar aku kuase aku lagi hebat. *keluarkan botol dari poket*
Soyou: kau kene ingat kalau ape-ii yg berlaku kat puak vampire nahas kau aku kerjakan. Kau kene ingat yg aku ××××××
Yuju: kau ingat aku kesah. Walaupun ko tu ×××××× , kuase kau same je mcm vampire. *tarik rambut soyou*
Tiba-ii ade sekumpulan asap dtg dihadapan soyou.
Yuju: kau nk ape lagi leo? Mn ravi?
Leo: wei, skrg nie kite dlm bahaya. Puak vampire tgh cari kite semua terutama jimin.
Ravi: tuan leo, mereka sdg menuju ke pintu utama istana nie.*tunduk*
Yuju: skrg nie kite bersembunyi dan letakkan soyou di tgh-ii, bile diorg dtg nk dekat dgn soyou kite semua serang dari blkg.
Kesemua guard, leo, ravi, dan yuju bersembunyi.
Skip..
Jimin: rapmon hyung! Mn pintu masuk?
Jin: kan tadi kite dah masuk tu la pintu masuk.* ketuk kepala jimin*
Jimin nmpk soyou di hadapan mereka.
(TELEPORT TIME)
Soyou: jimin jgn masuk. Puak wolf ade bersembunyi di sekeliling soyou.Jimin: habistu kitorg nk buat ape?
Soyou: serang diorg dari blkg. Biar sye uruskan yuju. Korang semua uruskan guard-ii. Jgn lupa leo ngan ravi pun ade.
Jimin: leo ngan ravi?!!
(TELEPORT END)
Tbc....
Cari jawapan utk part nie okay.?
Vote juseyo..
YOU ARE READING
♣MY VAMPIRE BOY♣ -COMPLETED-
FanfictionJimin: dptkan darah yeoja tu utk aku... cast: Seulgi-red velvet Jimin- bangtan boys Taehyung-bangtan boys Jungkook-bangtan boys Yeri-red velvet Joy-red velvet Chapter- 18 episode Target: 4k vote to gooo~~~ REKAAN SEMATA MATA