Kafeye vardık.Bir şeyler sipariş ettik.''Eee Demir bizim liseye geliyorsun sen de di mi?'' ''Aynen'' Iyy aynı okulda olacağız.Şimdi bununla karşılaşması var,Batu'nun düzenlediği arkadaşlarla takılma etkinlikleri var.Hem gözümden kaçmadı şu Alev denen cadı Demir'e kesik atıp durdu.Paintball bahane Demir'i kesmek şahane.Şu tipe bak.Ben bununla yılan derisi çanta yaparım be!! E,baba mesleği sonuçta.Ben çilekli milkshake söyledim.Demir churchill söyledi,Batu orta şekerli Türk kahvesi söyledi.Adam geleneksel ,napacaksın?Alev cadısı da churchill söyledi.Demir de içiyor ya .Neyse,gözlerimi kısıp milkshakeimi höpürdeterek içerek bir yandan Demir ve Alev'e bakıyordum.Nasıl da gülüyor aptal sarışın.
Birilerini seviyormuş ya da onunla zaman geçirmekten hoşlanıyormuş gibi görünmek zorunda kaldınız mu hiç?Ben bunu sık sık yaşıyorum işte.Babam...Onu bir kazada kaybettik ve o günden beri Batu beni yanından hiç ayırmadı ,maçlara bile götürdü beni.Sanırım başıma bir kaza gelmesinden korkuyor.Bende bu yüzden genelde Batu'nun arkadaşlarıyla zaman geçiririm.Hani şu bahsettiğim A-T-E'de (Arkadaşlarla takılma etkinliği.).Sonunda sevgili ikizim biricik arkadaşlarından ayrılabildi.
Canım evim.Koşarak odama gittim.Tam yatağıma yayılacaktım ki gıcık ikizimin borazan sesi kulaklarımda yankılandı.''Okyanusss!Yemek hazır değil mi hala?'' '' İnsaf be biraz dinlenmemize izin ver.Kalk bi sandviç hazırla kendine.Elin armut mu topluyor ?''diye bağırsam buradan sağ çıkamam.Tüm mahallede ki zavallı kız kardeşlere ibret-i alem olur çıkarım.Kalk Okyanus kalk,koca bebeğin yemek saati.Dolap yine bomboş.''Batu.Dolap tıngır mıngır.'' ''Git al o zaman bunu da ben mi söyleyeyim.'' Iyy gıcık şey sen anca televizyon başında yayılarak film izle. ''Markette ki ürünleri bedava vermiyolar!'' ''Onu ben de biliyorum.'' '' Para ver o zaman.'' Kıt mısın nesin ya ? Erkek işte nolcak?'' '' Al hadi al odamda pantolonun cebinde var.'' Odasına girdim.Öğ!? Bu ne dağınıklık!Bu bizim evin bir parçası olamaz.Çorabının üzerinden yeşil dumanlar çıkmaya başlamış.Çürümüş somon balığı gibi kokuyor.Tanımlanamayan cismin üzerinden atlayıp paraya ulaştım.İnsan buarada zehirlenir be .Bizim okulda ki laboratuvar bile daha zararsız.Kendi çocuğu gibi yanından ayırmamış.Batu 'ya döndüm'' Kaç aylık?'' Masanın üstünden bir nesne alıp bana fırlattı.
Biraz mesafeden sonra markete vardım.Alışveriş arabası aldım.Küçükken hep bunların içine binerdim.Makarna reonuna ulaştım.Hmm,spagetti en sevdiğim.İki paket alıp salçalara doğru ilerledim.Ya bu arabayı kontrol etmek ne zor . Oha. Bu doğal afette kim?Göz göze geldik.O.Bana.Baktı.Güm.Ups,alışveriş arabasını raflara çarptım.Herkes toplandı.Ya uf ne kadar sakarım.Herkes etrafıma çullandı.Aralarından yaşlı bi teyze çıkagelip '' İyi misin yavrum?Bir şeyin yok ya?'' '' Yok teyzecim yok.İyiyim ben.'' Doğal afet bana doğru yaklaşıyor.Hayal mi görüyorum? Çevik bir hareketle beni kavrayıp ayağa kaldırdı.Bakışlarım ona kenetlenmişken dudağımın kenarına dokundu ve elinde ki kırmızılığa baktı. '' Bu da ne ?Sen iyi misin?'' '' Sanırım az önce iyiyim demiştim.O sadece salça .'' dedim aptal bir sırıtmayla.Salçayı burnuma sürüyor gülümseyerek.Yerle yeksan olmuş ürünleri toplamama yardım ediyor.'' Biraz yorulduk değil mi?Bence bi kahveyi hak ettik.'' Yanıtımı beklemeden beni kolumdan tutup önce bir giyim mağazasına daha sonra kafeye sürükledi. Sandalyemi çekti,oturdum.Ben olayın şaşkınlığıyla donup kalmışken o gayet rahat gözüküyor.''Ama reon yerler salça olmuştu?'' ''Merak etme hallediyorlar.Market bizim yani senin sayılır dünya güzeli.'' Dayanamayıp bir kahkaha patlattık.Yaklaşık otuz saniye sonra ciddiyetimizi tekrar takındık.''Kahvelerde geldi.Buyrun bakalım yılın en güzel kazazedesi.'' Yanaklarım kızardı.Şuan suratımın halini görmek isterdim.İltifat aldığımız mı var.Kahveden bir yudum aldım.''Buarada tanışmadık.Berker ben.'' '' Bende,Okyanus.'' Zırr zırr lanet olası telefon. '' Okyanus nerde kaldın sen?'' '' Tamam geliyorum.'' telefonumu suratıma kapattı.''Benim hemen gitmem gerek görüşürüz sonra.'' Aceleyle eve girdim. '' Kızım çok acıktım.Karnım zil çalıyor.Nerede kaldın sen?Bi saattir ortada yoksun.Kıyafetin neden değişti?Yoksa sen...?'' Bana doğru yaklaşmaya başladı.'' Oha ,oha!Yok artık yani.'' ''Bak doğruyu söyle her derdin bi çözümü vardır.'' ''Drama bağlama istersen.'' '' Tamam,tamam niye gelmedin o zaman bir saattir onu açıkla.'' ''Boşver ben sana sonra anlatırım uzun mesele.'' Tabi ki anlatmayacaktım benimle dalga geçmesini istemem.'' Git kuzu çevirmemi yap bana,bide kız olacak.'' Uf başladı yine.Neyse yemeği yapayım bende acıktım zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK BAŞA BELA
ChickLitDüdük sesi işte oyun başladı.Beyefendi inşallah münasip bi yerlerini kaldıracak.Engelin arkasından kafamı uzattım işte Alev orada. Ay nasıl vuracağım ben onu? Tamam sakin ol yaparsın sen be oda kimmiş!Aleve doğru koşmaya başladım . Ve BUM ...