Bölüm 1- Paintball

28 2 2
                                    

                       


  Uf lanet olası ikiz.Tam uykunun en güzel anında bu gürültüde ne böyle?Yatağımdan sinirle fırladım.''Ne yapıyorsun bu saatte ya '' '' Sanane kızım .Sen güzellik uykuna geri dön.'' Bikere ben zaten yeterince güzelim.Uykuya filan gerek yok.''Adam gibi cevap ver yoksa..'' ''Yoksa ne ?'' Bir kaşını havaya kaldırdı.Bir iki dakikayla abim olabilirsin ama benimle başedemezsin. ''Yoksa bar için kasadan 2.000 TL aldığını anneme söylerim.'' Batu birden öksürmeye başladı. ''Ne oldu tıkandın mı?'' Arkama baktığımda filmler de ki klişeyi yaşadık.Tabi ki de bu annemdi. '' Yok ne tıkanması geçti.Anne biz paintballa gidiyoruz,biricik kardeşimle. ''Siz,ikiniz?''   '' Evet,canım kardeşim beni de düşünmüş.Sabah erkenden uyandırdı gitmek için.'' elini omzuma atıp kendine çekti.''Hazırlan bakalım.''  Ona bakıp gülümsedim.Kulağıma ''Sonra görüşeceğiz seninle''diye fısıldadı.''Tabi.'' Hemen odama koşarak gittim.Ne giysem acaba.Şu şortu giyeyim bari bayağıdır giymiyorum. Üzerime de yeşil tişört.Saçımı maşa yapıp bordo rujumu sürdüm.Çantamı kapıp aşağıya indim.''Ben hazırım hadi gidelim.'' ''Bu ne süs kızım?Podyuma mı çıkacaksın?'' ''Kötü mü olmuş?'' Suratım istemsizce asıldı.''Neyse hadi düş önüme.'' Arabanın içinde uyumakta ayrı bi güzel oluyormuş.Biraz yolculuktan sonra alana ulaştık.''Iy buda mı burada?'' ''Kim?''  ''Sence.''

''Alev mi?'' Şu cadı kızın adını duydukça sinirlerim bozuluyor. Alev kim?Alev okulun cicişi.Çoğu çocuğun elinden geçmiştir. Benim salak ikizimde onu seviyor. ''Sorun çıkartırsan bozuşuruz.''Bozuşurmuşuz.Hala bana çocuk muamelesi yapmaktan vazgeçmeyecek anlaşılan ''Selam millet.''  ''Selam'' bide ağzını yaya konuşuyor.Bu kızla aynı havayı solumak bile dert.Sonunda adam konuşmayı bitirdi.Batu konuşmaya başladı.Yeter ya başım ağırdı car car car.''İkişer ikişer gruplara ayrılıyoruz.Benle Alev,Çınarla Ecrin,Demir sende Okyanus'la.Herkes geçsin yerine.''Bir dakika Demir Hangisi? Herkes dağılmaya başladı.Buldum.Demir şu tek başına olan çocuk olmalı.Koşmaya başladım.''Hey beklesene.''biraz daha yavaşlayınca ona yetiştim.''Merhaba ben Okyanus.''  ''Biliyorum.'' Tabi kızım az önce Batu söyledi ya. Aptal kafam.Bir engelin arkasına geçip oturduk.O Alevi vurmalıyım.Of bu şey ağırmış ama bayağı.Demir bi sigara yaktı.Sigarayı dudaklarının arasından alıp yere attım.''Nabıyorsun sen ya?Bir ,ciğerlerine yazık öleceksin.İki,yerimizi belli ediyorsun.'' Umursamaz şekilde bana baktı.Düdük sesi işte oyun başladı.Beyefendi inşallah münasip bir yerlerini kaldıracak.Engelin arkasından kafamı uzattım.İşte Alev orada.Ay nasıl vuracağım ben onu?Tamam sakin ol yaparsın sen be oda kimmiş.Alev'e doğru koşmaya başladım.Ve BUM. Taşa takılıp yere düştüm.Burası vıcık vıcık iğrenç.Düşe düşe çamuru bulmuşum .Kafamı kaldırıp Alev'e baktım.Oley be vurmuşum.İşte ben.Hahaha ezik.Demir arkadan gelip elini uzattı.''Teşekkür ederim ama gerek yok.Alev'i vurdum ben.Sen otur oturduğun yerde.Yeri işaret edip'' Evet.Harika bi atıştı.'' işaret ettiği yere baktım.Ne yani yere mi ateş etmiştim.''Sen mi vurdun Alev'i?Ben vuracaktım.'' '' Vurmuş kadar oldun.''Sağol.O sırada vücudumda bi tık hissettim.Çınar ikimizide vurdu''Al işte yenildik.Hepsi senin yüzünden.'' Sinirle önden önden yürüdüm.Giyindikten sonra dışarıya çıktım.Herkes oradaydı.Çınar'la  el sıkıştık.''İyi bi maçtı.''Ya bu Çınar'da fena taş.Keşke bununla takım olsaydım.Hem kazanma ihtimalim de artardı. ''Hadi kafeye gidelim.Alev sen bizimle gel.'' Batu ve mükkemmel fikirleri.Alev de dünden razı.Ön kapıyı açmamla kapanması bir oldu.''Okyanus sen arkaya.''  Ne yani çocuk gibi arkaya mı oturacağım?Beyefendi de bi kibarlaştı bi kibarlaştı.Kapı açmalar filan.Arka koltuğa oturup kapıyı sertçe kapadım.Sonunda bu sıkıcı yolculuk bitti.

AŞK BAŞA BELAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin