AKUMANIN ETKİSİNDEKİ ADRİEN

1.7K 40 8
                                    

Adrien: Uğur Böceği Seni Bulucam Ve Kimliğini Öğreneceğim...

Adrien Bir Kötü Adama Dönüşmüştü Ve Kıyafetleri farklıydı,Siyah bir Üst ve altdı heryeri siyahdı ve kafasında iki tane kulak vardı.Birazcık kediye benziyordu ama kedi değildi.

Uğur Böceği: Tikki Benekler Gitsin...

Marinette: Hey Tikki Adrien Kesinlikle Akuma altında oldu Bunu Hissediyorum Hawk Moth Bunu Fırsat Buldu.

Tikki: O senin Sevdiğin çocuk Onu Kurtarmalısın...

Marinette: Tikki Benekkleerr!!!

Uğur Böceği Yoyosu ile Paris Kulesine gelir Binalardan geçer Ve Adrien'ın Evine gelir Bakarki Kimse Yokk ??? 

Uğur Böceği: Hey Kara Kedi Nerede ? 

Televizyon açıktır Ve Televizyonda adrien'ın kötülük haberi çıkar 

Uğur Böceği: Demek Beni Arıyorsun.

Uğur Böceği Meydan gibi bir yere gelir ve adrien'da oradadır..1

Adrien: Hığhh Sonunda Buldum Seni...

Uğur Böceği: Hey Bu kara kedinin kostümüne benzemiyormu ?? 

Uğur Böceği Yoyosu ile Adrien'ın Ayağını çekiyim derken Adrien sopasıyla uğur böceğinin kafasına bir tane yerleştirir uğur böceği yerde baygındır.Gözlerini Kısarak bakar adrien'a ama O sevdiği Çocuk ona zarar mı verecekti.Bir yandan bunu yapmak zorundaydı.Adrien'ın Gücü İse Kara kedinin güçleri herşeyi aynı ancak kostümü farklıydı.

Adrien: FELAKETTT!!!

Uğur Böceği: Heyy Bu Kara kedinin gücüydü!!

Adrien Uğur Böceği'ni yakalamak için Felaket ile Elektrik tellerine dokundu ve elini dokunduğu yere bırakmadan duvara dokundu.Duvar Ve teller Uğur Böceğini yakalamıştı.

Hawk Moth: Adrien Uğur Böceğini bana getir...Yada Küpelerini al Hemen...

Uğur Böceği: Ağhh!! Adrien Bunu Yapma Hawk Moth Sana bir akuma gönderdi sen güçlü birisin yakışıklısın ıı--aa Şey Yani Lütfen Kötülükten vazgeç

Adrien İyileşti birden akuma çıktı ancak uğur Böceği felaket ile hapsolduğu için alamıyordu adrien hemen gidip dönüşüp geldi ve tekrardan felaketi kullanarak tuzağını kırdı uğur Böceği Akumayı aldı ve iyileştirdi Kara Kedinin Dönüşmesine az kalmıştı O sırada 

Uğur Böceği: Kara Kedi Ben...Sana Kimliğimi Gösteremem Görüşürüz.! dedi:

Kara Kedi: Merak etme sorun yok dedi.

Kara Kedi Uğur Böceği dönüşürken onun Marinette Olduğunu gördü ve kaçtı.Eve Geldiğinde Plagg İle Konuştular.

Adrien: Onun Kimliğini biliyorum ancak kimseye açıklamayacağım.

Plagg: Demek Sevdiğin Uğur Böceğinin Kimliği Marinette'miş bakalım Napacaksın :) 

Adrien: Ah.... Onu Çok Seviyordum zaten Uğur Böceği olarakta Marinette Olarakta O benim kurtarıcım o Parisin Kurtarıcısı :) 

Plagg: Haklısın Adrien İLERDE OLACAKLARI MERAKLA BEKLİYORUM...

Adrien: Bende........ :) 


Marinette: Sonunda İyileşmesine sevindim...

Tikki: Bende Sevindim.. Gidip Konuşmayacakmısın.

Marinette: Uğur Böceği Olarak Mı Ah Hayır... Okula gitmeliyiz tikki :) 

Okula giderler ve Adrien Marinette'in elinden Tutup Onu Öper.

Marinette: O_O I--ı|i-ı--ı-ı- 

Marinette Şaşırmıştı ama Onlar Hala Öpüyorlardı birbirlerini.

Adrien: İyi Günler Marinette :))  ...İyi günler Böceğim...

Marinette: İyi günler marinette'i Anladım ama diğer dediğin duyamadım birdaha dermisin :) 

Adrien: Ha O Şeydi Iı Kendi kendime Konuşuyordum Ne kadar iyi biri olduğunu


Marinette eve Gelir Ve Şaşırır

Marinette: Tikki Sanki Birşeyler Değişmiş gibi değilmi adrien bana bu kadar yakın ve...

Tikki: Öpüştünüz evet

Marinette: Ağhh O_O EvETT :) Haha :D Öpüştük evet Iı Ve Bende Adrien'a yakın olduğumdan Utanmıyorumm...

Tikki:Evettt


Arkadaşlar ÖNCELİKLE HİKAYE BENCE GÜZEL AMA GEÇ GELDİ KUSURA BAKMAYIN ARADA SIRADA BÖYLE OLURSA SİZLERDEN ÖZÜR DİLERİM.

Umarım Hikayemi beğenmişsinizdir :D 


Mucize Uğur Böceği Ve Kara Kedi -1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin