ÇAK BAKALIM.... ...........
Adrien: Güzel İşti Marinette Usta Fu'nun yanına gitmeye çok meraklıyım
Marinette: Acaba Bu Mucizenin Kötülükten başka bişeyi yokmu sadece kötülük müü
*****
Giderler ve kapıyı açarlar.
Usta Fu: Merhaba Uğur Böceği ve Kara Kedi Sizleri gördüğüme sevindim :) Birşey mi oldu Böyle geldiyseniz kesinlikle birşey oldu.
Adrien: Aslında evet Chloe'ye Akuma Girdi.Hemde 2.defa Marinette Yani uğur böceğinin gücünün aynısını aldı Adı aşk meleği ama Yayıda vardı okuda aynı kötüden bir kez daha olmuştu Kara aşk meleği diye ve biz hawk moth'un yerini bulduk plan yaptık ben mucizemi verdim gibi oldu ancak uğur böceği şanslı..........
Anlatır
Adrien: Ve Mucizesini aldık artık akuma yok...
Marinette: Ve Onu Size Getirdik..
Usta Fu: Hmm Teşekkür ederim Kara kedi ve uğur böceği Nuru artık Bizim yanımızda Bu mucizeyi kutuya geri koymalıyım Ve birdaha Olmaması gerek...bu hatayı bir daha yapamam.... Her neyse Getirdiğiniz için teşekür ederim Görüşmek üzere.
Marinette,Adrien: Görüşmek üzere usta
*******
Adrien: Hıh Marinette artık akuma yoksa kahraman olmamıza ne gerek varki... bunu Neden Ustaya söylemedik..
Marinette: Haklısın Sevgilim :) Ama Onlar...Onlarla Çok zaman geçirdik belki ya İlerde Bir sorun olursa O zaman ne yapacağız.
Adrien: Haklısın Ama Ben Mucizemi kapatacağım Ve Onu Fu'ya vereceğim.
Plagg: Hey bir dakika o kadar kolay mı?... Dostummm >:)
Marinette: Hahah :D
Tikki: Hey MARİNETTE <:) sendemi beni bırakıcaksın.
Marinette: Bilemiyoruz tikki ama şunu söyliyim Hiçbirşeyi düşünemiyorum Anlamıyorum Ki neden...
Adrien: Bunu Fu ya soralım.
******
Usta Fu: Hoşgeldiniz.
Marinette Ve adrien Aynı ağızdan Hoşbulduk... Der
Adrien: Usta Biz bir şeyi soracaktık...Biz Hawk Moth'u Yendik Ve Artık Paris güvende Mucizelerimizi ne yapmalıyız Bunu bize söylermisiniz.
Marinette: O haklı artık hawk moth yoksa Bizim Savaşacağımız biride yok demek Oluyor Ve Mucizelerimiz Boşa kullanılmamalıydı hani.
Usta Fu: Haklısınız Ancak Mucizeler yanlızca Kötülük için değil benimde mucizem var Bakın.....Ancak Savaşmadan Onlar sizinle Kalabilir Birinin yardıma Muhtaç Olduğunu anladığınızda Bu durumu anlayıp Dönüşmelisiniz Yani Hawk Moth Olmasada Onlar sizinle kalabilir.
Adrien: Teşekkür Ederiz
Marinette: O zaman durduk yerde dönüşebiliriz.. Birde Şunu Soracaktım... Biz adrien ile kimliklerimizi biliyoruz anne ve babalarımız bunu bilebilirmi..
Usta fu: OLMAZ Çünkü Bu mucizeleri çalmak isteyen olabilir Yada Biri sizi tanıyorsa Zaafınız Olur Ve Bir Durumda mecburen Yapmak zorunda olursunuz.Yani o zaafı oldugunuz kişinin...Bu yüzden Olmaz Bu İkinizin arasında... Üzgünüm Ancak Böyle birşey yüzyıllardır Olmadı ve olamaz..
Marinette: Ama biz birbirimizi biliyoruz O zaman bizimde zaafımız olur.
Adrien: Hm O haklı
Usta Fu: OLABİLİR ANCAK SİZ BİRBİRİNİZE ZATEN AŞIKSINIZ BEN HİSSEDİYORUM VE ÖĞRENMENİZDE SAKINCA YOKTU BAŞINDAN DESEYDİNİZ OLMAZDI ANCAK AŞK BUNU YENER NEYSE UĞUR BÖCEĞİ VE KARA KEDİ UMARIM DEDİKLERİMİ ANLAMIŞSINIZDIR HOŞÇAKALIN....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucize Uğur Böceği Ve Kara Kedi -1
Fanfiction''EVET SONUNDA VOLPİNA YENİLMİŞTİ VE MARİNETTE MASTER FU'NUN YANINA GİTTMİŞTİ VE FU ONA HOŞGELDİN UĞUR BÖCEĞİ DEDİ VE MARİNETTE ŞAŞIRDI.'' ''Gün İçinde Ben Marinette'im Normal bir hayatı olan normal bir kız,ama benim hakkımda kimsenin bilmediği bişe...