Liefde maakt blind

7 2 1
                                    

Naam boek : Liefde maakt blind

Schrijver : LISAnimals

Beschrijving :

'Dus, samengevat, je maakt een werkstuk over de liefde. Een jongen doet het met een meisje en andersom.' Begint mijn leraar.Een glimlach vormt zich op mijn gezicht.De liefde interesseert me heel erg.Dus dit werkstuk komt wel goed.'Het beste werkstuk wint met z'n tweetjes een reis naar Curaçao voor een maand lang. Je krijgt daar een huisje aan het water. Als jullie terug komen als setje krijgen jullie beide 500 euro.' Gaat de leraar verder.De glimlach op mijn gezicht wordt als maar groter.'ik zal nu jullie partners opnoemen.' De leraar blijft praten terwijl hij een blaadje van zijn bureau grist en zich klaar maakt om die voor te lezen. 'Sarah en Sven, Karin en Max, Jill en Daan.' Raast de leraar aan een stuk door, dan haalt hij adem en gaat weer verder.Ik luister al niet meer.Ik kijk naar Daan als ik onze namen hoor.Hij glimlach naar me.Ik bloos en kijk snel weg.Dit wordt nog wat.

Toestemming : Jup

Proloog


'Dus, samengevat, je maakt een werkstuk over de liefde. Een jongen doet het met een meisje en andersom.' Begint mijn leraar.Een glimlach vormt zich op mijn gezicht.De liefde interesseert me heel erg.Dus dit werkstuk komt wel goed.

'Het beste werkstuk wint met z'n tweetjes een reis naar Curaçao voor een maand lang. 

Je krijgt daar een huisje aan het water. Als jullie terug komen als setje krijgen jullie beide 500 euro.' Gaat de leraar verder.

De glimlach op mijn gezicht wordt als maar groter.'ik zal nu jullie partners opnoemen.' 

De leraar blijft praten terwijl hij een blaadje van zijn bureau grist en zich klaar maakt om die voor te lezen. 

'Sarah en Sven, Karin en Max, Jill en Daan.' Raast de leraar aan een stuk door, dan haalt hij adem en gaat weer verder.

Ik luister al niet meer.Ik kijk naar Daan als ik onze namen hoor.Hij glimlach naar me.Ik bloos en kijk snel weg.Dit wordt nog wat.  

Waarom lezen : Omdat mijn vorige boek (expres door een ander) verwijderd is en ik graag schrijf, en wat is nou leuker dan dat te doen met mensen die lieve reacties achterlaten?

Klaar of niet : Nog niet klaar, wel aan het afwerken

________________________________________________________________________________

Ik lees het boek ook en vind hem super leuk <3 

!!Promoot boek!!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu