BİR GÜNDE DEĞİŞEN HAYAT

19 1 2
                                    

Ablam bana kalacağım otelin konumunu yollayacağını söyledi ama 20 dakika oldu atmadı .Sonunda geldi.Şimdi sorunun en büyüğüne geldim.Biraz kıt olan almancamla
nasıl idare edicem
bilmiyorum
~~~~~~~~~~~~~~~~
Önümdeki Taksiyi hemen durdurdum.Konumu şoföre gösterdim.20 dakika sonra otele geldim.Resepsiyondan anahtarı alıp odaya çıktım .Hala aklım sorunlarla dolu.Kendimi hemen yatağa attım .Telefon sesine uyandım arayan ablam.Açar açmaz başladı fırçaya.
-Yarım saattir arıyorum niye açmıyorsun
-Abla uff uyumayadamı hakkımız yok
-Neyse yarın iş başı yapacaksın kendini ona göre hazırla .
-Ne işi ya off abla neler açtın başıma

Ne yani cetvelde bile düz çizemeyen
ben Ebru koskoca evleri çizen bi
mimar olucam ha .Anlamıyorum gece
gündüz bu iş için çalıştı şimdi ise off kafam çok karışık .Neyse bilmediğim işe geç kalıcam.Biran önce almancayıda öğrenmem lazım ha bide çizim yapmayı off çok işim var çok. Hemen aşağı inip şirket arabasına bindim.
Yarım saat sonra isminin anlamını çok iyi veren bir gökdelenin onun de durduk.İndim içeri girdiğimde korku seviyem nirvana yaptı.
Hızlı bişekilde geçtikten sonra.Ablamın yani benim adımın yazılı olduğu odaya girdim .Biraz sonra odaya bir kız girdi.
-Merhaba Ben Seçil Hoşgeldiniz
Allahım sonunda Türkçe konuşan biri.
-Bende Ebru
-Ben adınızı Nur diye biliyordum -Ya bana arkadaşlarım Ebru dediği için .
-Neyse sizi ilk günden bu kadar zorlamamak adına ufak da olsa şirketimizin kuralları olacak ihaleler ve size düşen görevler .

Uzun uzun anlatmaya başladı .O anlattıkça gözüm daha çok korkmaya başladı .

YENİDEN MERHABA ARKADAŞLAR BİRAZ GEÇİKTİ İÇİN ÜZGÜNÜM.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 01, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

♡Kendim Olmayı Özlüyorum ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin