Gamsahanida

252 15 0
                                    

       Erynn baru sahaja pulang dari rumah kekasihnya dgn keadaan yg sedang menangis teresak-esak.Dia teringat akan kata-kata ibu kpd Lay.' Kami tak mahu satu-satunya ank kami tukar agama.Kami merestui hubungan kamu berdua sebagai kawan baik tapi tak lebih daripada itu' Kata kata yg keluar drpd mulut ibunya membuatkan jiwa Erynn berasa kosong.

Esoknya..

        " maafkan ibu saya.dia cuma nak yg terbaik untuk saya Dan juga untuk awk"terang Lay." Saya faham.semua IBU nakkan yg terbaik untuk anaknya"balas Erynn."tapi saya betul-betul tak faham.kenapa awak begitu tenang sedangkan semalam reaksi awak sangat berbeza" Lay berasa hairan."saya sedar sekarang,Lay.cinta tak semestinya bersatu Dan perhubungan tanpa cinta tak semestinya tak bahagia"jelas Erynn."tapi,saya betul-betul cintakan awak.janganlah awak buat saya macam ni.takkanlah awak nak putuskan hubungan kita"sambung Lay panjang lebar."kalau perlu saya boleh buat macam tu demi kebahagiaan kita"balasnya.Lalu, Lay pun pergi meninggalkan Erynn yg sedang mengalir air matanya.Tanpa disedari Lay Dan Erynn,perbualan mereka didengari oleh Yoseob,DooJoon,Gi Kwang,HyunSeong Dan Eun ji iaitu sahabat baik Erynn.

         Ketika Erynn sedang menangi teresak-esak datang seorang lelaki yg kacak mendekatinya."kenapa awak menangis?"Tanya lelaki itu."siapa awak? kenapa awak nak tahu pasal diri saya?"tanya Erynn pula."saya Minwoo.awak kenalkan pasangan kembar Youngmin Dan kwangmin" jawab minwoo.Erynn hanya mengangguk "tak sangka betul mereka ada anak saudara yg begitu cantik" puji Minwoo."gomawo"ucap Erynn."kalau awak rasa susah hati,hari Sabtu ni awak ikut saya ke pulau Nami.bawa sekali kedua-dua abg awak.kalau perlu saya akan ajak sekali Youngmin Dan Kwangmin" balas Minwoo." awak ni macam perli saya aje"ujar Erynn.Minwoo hanya ketawa kecil.

Five Stars K Pop FriendsWhere stories live. Discover now