"Erynn,abg Luhan..cepatlah"panggil Jong Suk."kejap lah abang,lagipun abg luhan belum ready lagi"balasErynn."abg luhan,cepat sikit.kalau lambat nanti traffic jam pulak"panggil JongSuk lagi."tengah datang lah ni "balas luhan pula."eh,Eskimo mana pulak ni" Erynn memerli.Jong suk hanya ketawa kecil."kalau Sejuk pun berpada-pada la nak pakai tebal-tebal pun" ujarJongSuk."ini mesti nak lari daripada peminat"ujar Erynn pulak."Bingo" sambung luhan.
Di Pulau Nami...
"Minwoo,terima kasihlah sebab awak dah gembirakan saya hari ni"ucap Erynn."Nae,lagipun ia perkara biasa.Saya memang nak datang ke sini sebab cuti musim sejuk bukannya ada perkara menarik nak buat "ujar Minwoo." Tapi kenapa awak tak pakai pakaian tebal macam abg luhan tu ?"tanya Erynn."tak nak lah.nanti terlalu panas.Pak cik-pak cik awak tu yg selalu pakai"terangnya."boleh tak saya nak tahu nama melayu abang-abang awak?"tanya Minwoo pula."boleh.abg sulung saya Lee Jong Suk tu nama melayu dia Muhammad Daniel Haziq.Yg Luhan kumpulan EXO tu nama dia pulak Muhammad Farid Azhar" terangErynn.
'Where are you? You are at Nami Island,right? -EunJi'
Mesej yg diterima Erynn membuatkannya terkejut besar.Dia terlupa untuk memberitahu Eun Ji yg dia sedang berada di Pulau Nami.
'Yes.Sorry for not telling you.I will buy a souvenir for you,nae?-Erynn'
' Nae,by the wayI'm at Jeju Island withYoseob n SeoHyun ^ ^ -EunJi'
' Are you having a honeymoon with my cousin?'
' Yah!!'
' Just kidding, Eun Ji.Don'tmad.Take care okay ^ ^'
' Nae'
"Erynn,Jom kita balik"ajak Jong Suk."ah..nae" balasErynn ringkas.
YOU ARE READING
Five Stars K Pop Friends
RomanceINI merupakan pengalaman saya yg pertama menulis cerita menggunkan watak yg mmg wujud..vote Dan komen yg positif mmg diperlukan. Don't forget to vote,okay.. SMILE ALWAYSS.. ^ ^