Untitled Part 1

91 5 1
                                    

Sėdėjau klasėje laikydama pieštuką sau tarp dantų ir klausydama istorijos mokytojo istorijų apie miestelio istoriją, apie tai, kas buvo prieš šimtus, tūkstančius metų. Tai tikriausiai vienintelė pamoka, kuri man patinka, o mūsų jaunas mokytojas tiesiog priverčia domėtis jo pasakojimais ir atlikti viską, ką jis tik ir pasako.

- Vanessa, jei taip toliau varvinsi seilę mes tikrai pavėluosime į kitą pamoką.- mane pajudino draugė ir aš atsikvošėdama pakilau nuo suolo.

- Bet jis toks karštas.- pasakiau ir abi sukikenome.

- Gerai, pritariu, bet eime, man tikrai reikia susitikti su dar vienu žmogumi.- numykė Camille ir aš atsidusus užsimečiau kuprinės petnešą sau ant peties.

Abi atsisveikinusios su mokytoju išėjome iš klasės ir patraukėme prie spintelės, kur pasikeičiau knygas į matematikos vadovėlį ir languotą, storą sąsiuvinį. Baigusi uždariau dureles ir apsisukusi pradėjau eiti prie Camille, kuri tiesiog buvo sulindusi į ją ir aš priėjusi nusijuokiau.

- Kas... Aš nepasiekiu sąsiuvinio.- ji numykė ir parodė į jį su gėlėtu viršeliu.

Paėmusį sąsiuvinį įdaviau jai ir ji man padėkodama nusišypsojo. Galiausiai abi patraukėme prie matematikos kabineto besišnekėdamos.

- Sakyčiau, kad mane ignoruojat, bet manau, kad jūs tiesiog per daug užsiėmusios aptarinėti mano naują šukuoseną.-pasakė priėjusi Lilly ir visos garsiai nusijuokėme, bet tuo pasigailėjome, nes visų žvilgsniai buvo tiesiai į mus.- tai kraupu, žmonės.

Mes su Camille sukikenome ir ėjome toliau trise. Pasiekusios kabineto duris tiesiog į jį įvirtome, nes kažkoks mulkis jas pravėrė prieš man sugriebiant rankeną.

- Atsiprašau.- pasakė vaikinas ir Lilly spėjo išsilydyti, nes čia stovėjo pats Horan, Lilly simpatija nuo darželio laikų.

- Nieko.- pasakė Camille ir sugriebusi draugės ranką nusivedė į judviejų suolą.

Galėjau girdėti, kaip Lilly kalba apie jo akis ir tobulai sudėtą kūną, nes iš tiesų jis buvo tikras saldainiukas.

Po pamokų visos trys traukėme pas mane, bet tik į ėjus į mano kiemą nuotaika kaip mat dingo, nes iš brolio kambario lango girdėjosi garsus kikenimas.

- Jei ten ta pati Sabrina aš prižadu, nurausiu jam kiaušus.- pasakiau ir merginos nusijuokė.

Įėjus vidun tiesiu taikymu užlipau į savo kambarį, o tai ką jie darė nėra vienas maloniausių vaizdų.

- Ooo... Jau grįžai.- pasakė jaunesnysis mano brolis Calum.

- Tu žinai, kad kai grįš mūsų tėvai tau bus labai riesta.- pasakiau prabrėždama žodį labai, bet jam tai nebuvo motais.

- O nauja.- pasakė priėjusi Camille, o iš šono Lilly juoką.

- Mums žiūrovų nereikia.- pasakė brolis ir uždarė savo kambario duris man tiesiai prieš nosį.

Tiesa pasakius, seniau, gal prieš du metus, Calum ir Camille draugavo, nes juos skyrė vos vienų metų skirtumas. Iš ties jie buvo miela ir tikrai padori padori pora iki tok, kol Calum susidėjo su kažkokia gauja ir neišpūtė savo pirmo dūmo. Nuo to laiko Camille labai pergyveno, bet... Jie liko draugais, ne tokiais artimais, kaip norėtųsi, bet mano brolis tikras šikšnius, tad ne naujiena.

- Nežinojau, kad kažkas pas tave gatvėje atsikrausto.- pasakė Lilly ir aš pakėlusi antakius priėjau prie lango, nes pro mūsų kiemą pravažiavo sunkvežimis, kuris padeda perkraustyti baldus.

- Kažkaip nei su vienais nebendrauju išskyrus ponia Elizabeth, tai žinai... Taigi, ką veikiam?

- Filmų vakaras?- pasiūlė įsitaisiusi mano lovoje Camille ir mes su Lilly linktelėjusios prisijungėme prie jos.

- Bet aš net labai tingiu kažką ruošt.- pasakiau ir sukišau savo galvą į baltą pagalvę.

- O gal tiesiog pagulime ir pašnekame, kaip senais gerais laikais.- pasiūlė Lilly ir aš pakėliau antakius.

- Pižamų vakaras?- paklausiau ir jos suklykė, nes mes jo nedarėme mažiausiai kelis metus.

- Tuomet mes einame su Lilly namo pasiimti daiktų, užsuksime į parduotuvę, pripirksime visokio šlamšto ir maždaug už dviejų, trijų valandų, o gal ir ilgiau būsime čia, tad gali per tą laiką išvyti tą Sabrinos pakaitalą ir atskaityti broliui moralą, parinki kelis filmus.

- Manau, kad tai puiki mintis, tik dar reiks pasakyk mamai, nes tėtis tikriausiai grįš kaip visada paryčiais arba kitą dieną.- pasakiau ir jos linktelėjo.

- Tada iki pasimatymo, mano meile.- pasakė Lilly ir pasiėmusi Camille ranką išbėgo su kuprinėmis iš mano kambario, o aš toliau gulėjau savo šiltoje lovoje nesiruošdama nieko daryti kokį pusvalandį.

Tačiau kaip visada mane turi kažkas sutrukdyti, o dabar tai buvo mano mama.

- Mieloji, manęs nebus šiandien namie. Grįšiu rytoj, būk gerutė ir prižiūrėk brolį, nes mes su tėčiu vykstame į kažkokią šventę, tai žinai.- kalbėjo mama, o aš tik atsakinėjau: „mhm", „aha", „būtinai".

- Tiesa, mama, pas mane ateina Lilly ir Camille, tad pas mus bus pižamų vakarėlis, o su Calum manau greit smigs, nes jis parsivedė kažkokią mergą.- pasakiau ir girdėjau kaip mama atsidūsta.

- Pasilinksminkite, merginos, tik su saiku, o su tavo broliu ryt laukia rimtas pokalbis. Iki mieloji.- pasakiusi ji padėjo telefono ragelį, o aš nenori išlipau iš savo lovos, kad galėčiau išvyti Sabriną 2.

I wish I could turn back timeWhere stories live. Discover now