Rame širdimi išėjau iš tualeto ir grįžau prie draugų. Šašlykai jau buvo dedami į puodą tad dar labiau nusišypsojau, nes tikrai jau norėjau valgyti. Sukikenau, kai Camille sėdėjo Harry glėbyje, o jis jai kvėpavo į plaukus, nes tai atrodo tikrai karštai.
- Mano Vanessa parėjo.- sušuko Niall ir parodė, kad ateičiau pas jo.
- Niall nemanai, kad tu ją baugini tokiu savo elgesiu?- paklausė susiraukęs Zayn, bet aš nekreipiau dėmesio ir atsisėdau jam ant kelių.
- Kadangi mano rankos užimtos, tu mane maitinsi.- jis perspėjo ir mes prisislinkome arčiau stalo, kad galėčiau viską pasiekti.
Visi valgėme, o į mane buvo įsmeigtos Zayn akys, kurios atrodo skaičiavo visus mūsų kąsnius.
- Fuu, tai bjauru.- pasakė susiraukusi El ir mes su Niall nusijuokėme.
- Monstrai dalinasi.- pasakėme abu ir aš baigiau kramtyti Niall atsikąsto šašlyko.
- Jūs gražiai atrodo kartu.- pasakė Harry ir aš papurčiau galvą.
- Mes tik draugai, nes vaikino man kolkas nereikia.- pasakiau ir Calum, Lilly bei Camille pažiūrėjo į mane liūdnomis akimis.
- Viskas gerai.- pasakiau ir jie man nusišypsojo.- prieš metus pas mus į miestelį buvo atsikraustęs žavus mėlynų akių ir rudų plaukų savininkas. Žinoma, aš su juo pradėjau bendrauti ir gavosi taip, kad mes pradėjome draugauti. Iš pradžių viskas buvo kaip pasakoje, o ir merginos labai gerai su juo sutarė. Jis buvo svajonių vaikinas ir toks karštas, kad net labai jo pavydėjau. Tačiau tai nėra pasaka su laiminga pabaiga ir pasirodo, kad jis tik žaidė mano ir kitų jausmais, jis buvo susilažinęs, kad su manim permiegos, o pasiekęs savo tiesiog mane metė kaip šiukšlę. Dar dabar galiu matyti tą ryškią mėlynę po jo mėlynomis akimis, kurią užtaisė broliukas.- pasakiau ir merginos atsiduso.
- Aš tave prižiūrėsiu.- pasakė Niall ir aš nusišypsojo.- kad nei vienas mulkis nedrįstų žaisti tavo jausmais. Būsi mūsų su Calum sesutė.- pasakė jis ir visi numykė išskyrus Zayn, kuris tik pavartė akis.
- Gerai manau, kad mums reiktų judėti.- pasakė po tylos Lilly ir aš linktelėjau.
- Manęs dar laukia namų darbai.- numykė susiėmusi galvą Camille, o aš sukikenau, nes ji juos daro paskutinę minutę.
- Aš parvešiu jus.- pasakė Zayn ir visi į jį susiraukę atsisuko.- Vis tiek man reikia namo, o jūs dar čia tvarkysitės.
- Būk geras, neužmušk jų.- pasakė Niall ir jis pavartė akis.
- Pasistengsiu.
- įspėjus nesodink jų visų krūvoj, nes bus labai sunki ir kantrybės reikalaujanti kelionė.- pridūrė Niall ir mes visi garsiai nusijuokėme.
Visi pakilę priėjome juodą džipą ir Calum liepė sėsti man priekin, nes nenorėjo, jog vėl kažko nepridarytume, tad pats atsisėdo tarp merginų.
- Geros kelionės, tikiuosi greit susimatysim.- numykė Sophia ir mes apsikabinome.
- Tikiuosi. Iki visiems.- dar sušukau prieš pajudant iš sodo.
Užsisegiau saugos diržą ir atsirėmusi į sėdynę klausiausi merginų pašnekesius, kad nedarys namų darbų ir tiesiai eis miegot, nes labai pavargo, o Calum pasakė, kad jis net nesineša namo knygų, jas palieka spintelėj, tad namų darbų niekada nebūna.
- Lopas.- pasakė Lilly ir aš suprunkščiau.
- Ačiū, sesute, už palaikymą.- pasakė ir Zayn atsiduso.
Visiems nutilus atsidusau ir pajungiau radiją, o užgrojusi daina privertė mus merginas ten pašokti.
- I'm so into you.- sudainavom , o Calum vaidino, kad groja bosine gitara.
Galėjau net pasakyti, kad Zayn judino pirštus pagal ritmą. Visą kelią tūsinome, nes grojo Grande albumas, kažkoks vakaras, kad grojo vienos žvaigždės dainos, bet man patiko, nes žinojau visas jos dainas, tad galėjau dainuoti.
Įvažiavus į miestelį Lilly ir Camille pradėjo ploti, o aš nusijuokiau. Paleidęs merginas prie namų jis pasuko link mūsų su Calum kiemo. Sustojęs atsisuko į mane ir aš jam nusišypsojau padėkodama.
- Tu eik, aš dar noriu su Zayn pasikalbėti, ilgai neužsibūsiu.- pasakė brolis, o aš linktelėjus išlipau iš mašinos ir ėjau kiemu iki namų durų.
Įėjus vidun susiraukiau, nes namuose buvo mirtina tyla ir tamsu, nors į akį durk. Nuėjusi į virtuvę pakėliau antakius radusi raštelį prie šaldytuvo.
- Žinoma, važiuokite pailsėti į Havajus savaitei ir palikite mane vieną su bepročiu broliu ir didele suma. Juk, Vanessa supranta tėvus ir leis jiems pabūti dviese. Dar geriau, gar reikėjo nupirkti šunį ir jį palikti prie mano kambario durų ir pridurti, jog jis taip pat turi būti prižiūrėtas.- kalbėjau su savimi lipdama į savo kambarį.
Įėjusi vidun įjungiau šviesą ir susiraukiau, nes mano stalčiai buvo atitraukti, spinta pravira, o paveikslai nukabinti.
- Dar ir sukuitėte mano kambarį, kad galėčiau netinginiauti.- sušnypščiau ir uždariau visus stalčius, sukabinau paveikslus ir uždariau spintos duris.
- Vanessa, tau viskas gerai?- pribėgo prie manęs susijaudinę Calum ir Zayn.
- Na taip... O kas?
- Čia kažkas buvo.- pasakė ir parodė į mano vonios kambario veidrodį, ant kurio buvo didelėmis raidėmis su mano lūpdažiu užtrata:
„Žiūrėk, kas tau už nugaros, meile. Perduok draugams linkėjimus. xoxo"
Va dabar tai tikrai nenoriu būti namuose viena...
YOU ARE READING
I wish I could turn back time
FanfictionMergina, gyvenanti mažame miestelyje, tiki, jog visos jos svajonės galiausiai išsipyldys, o siekti tikslai taps realybe. Tačiau ar tai išsipildys, kai jos kelyje pasimaišys pavojingas, patrauklus ir akį rėžiantis vaikinas. Dažniausiai protingos merg...