Untitled Part 6

50 10 2
                                    

Sėdėjau rankomis susisėmusi už galvos, kol tuo tarpu Calum su kažkuo šnekėjo ir vaikščiojo pirmyn atgal. Zayn nuėjęs ieškojo dar, ko nors, už ko galėtų užsikabinti ir sužinoti galbūt kas tai padarė.

- Kalbėjau su tėvais ir pasakiau, kad susirgai tai mama liepė gulėti lovoje ir niekur neiti kol nepasidarys geriau, tad mes pasinaudosime proga ir važiuosime pas Liam į namus. Jis gyvena vienas, o ten dažnai visi susiburiame, tad niekas negrės tau.

- O kaip Lilly ir Camille?

- Jos gaus gyventi taip pat, nes prie jų niekas nelys, jos čia ne prie ko, manau tai tik mes su mano draugai.- pasakė jis ir parodė į save ir mane.

- Ką man joms sakyti?- paklausiau.

- Sakyk, kad išvykai pas senelių ar kažką, ar man tave reikia mokyti, po velnių, Vanessa.- pasakė jis piktai, o aš tik atsidusau.- Eik susirink rūbus ir važiuojame.

Atsistojusi pasiėmiau iš po lovos juodą krepšį ir dėjausi į jo vidų būtiniausias priemones ir rūbų. Baigusi pasiėmiau rankinuką ir į jį sugrūdau visus pinigus, kuriuos mums paliko tėvai.

- Aš jau.- sušukau iš pirmo aukšto, o prie manęs greit prisijungė ir vaikinai su rankose mano krepšiu.

- Tada važiuojame.- pasakė Zayn ir jie susižvalgę parodė, kad eičiau į jo mašiną.

Nieko nesakiau ir klausiau jų nurodymų. Atsisėdusi mašinos gale pasijungiau telefoną ir parašiau merginoms žinutes, kad susirgau ir išvažiavau su broliu pas močiutę, kadangi tėvų nėra. Merginos atrašiusios palinkėjo sveikti, o aš atsidusau, nes niekada joms nemeluodavau, tai vienas iš mūsų susitarimų.

- Namai saugūs, juose nieko nėra... Taip... Tai žinoma, kad ne, ar tau visiškai perpūtė galvą...- kalbėjo telefonu Calum, o aš tik užsimerkiau ir pasinėriau į miegą, nes buvau labai pavargusi, ką be kalbėti apie šiandienos įvykį.

Atsikėliau nuo ryškios saulės šviesos ir balsų, bet pramerkus akis susiraukiau, nes miegojau kažkokiame kambaryje ir dar apkabinta vaikino. Pakėlusi galvą vos nesucypiau, nes mane apsikabinęs buvo miegantis Zayn. Sukikenau, nes jis buvo išsižiojęs lyg lauktų rytinio bučinio, o plaukai gražiai susivėlę.

- Jei dar pajudėsi prižadu, patvarkysiu tave čia ir dabar.- pasakė jis tyliai ir aš sustingau supratusi, kad į mane remiasi jo pasididžiavimas.

- Tai gal tuomet mane paleisi?- paklausiau ir jis kažką sumurmėjęs apsivertė ant kito šono palikdamas mane visiškai be antklodės.

Pasižiūrėjau į savo aprangą ir išpūčiau akis, nes buvo vien po naktiniu trikotažu. Greit pagriebusi pirmą maikę ją apsivilkau, bet tada supratau, kad ji Zayn. Atsidusau ir pakilau nuo lovos. Priėjusi savo tašę ją atsibrėžiau ir išsiėmiau daiktus, ko man reikės išsiplauti dantims ir nusiprasti. Susirinkus juos įėjau į vonią, kuri buvo atskira ir šiame kambaryje, tad nereikėjo rodytis kitiems su Zayn juoda maikute. Atsistojau prieš veidrodį ir atsirėmiau į kriauklę. Mano paakiai buvo pajuodę, plaukai susivėlę, o ką jau kalbėti apie išblyškusią odą. Ėmiausi darbo, nes tai tikrai užtruks, kol išsišukuosiu savo plaukus.

Išėjausi iš vonios atsitrenkiau į kietą krūtinę, o pakėlusi akis pamačiau Zayn su kreiva šypsena ir tik dabar susivokiau, kad aš vis dar su jo maike.

- O ji tau tinka.- pasakė ir aš nusivaipiau.

Priėjusi tašę pasiėmiau juodus džinsus, pilką palaidinę ir palaidą, megztą megztinį, kuris buvo iki mano kelių. Apsirengusi juos prieš jo akis pasiėmiau ir išsitraukiau pūkuotas kojines ir jas užsidėjau. Priėjusi prie veidrodžio, kuris buvo skirtas darytis makiažą ir šiaip gražintis, susirišau savo plaukus į aukštą kasą ir nusišypsojau. Pasisukusi pamačiau Zayn vonioje jau nusipraususį ir apsirengusį, tik šiuo metu jis tvarkė savo plaukus su želė.

Atsidususi išėjau iš kambario jį palikdama toliau plušėti, o pati nusileidau laiptais, kurie buvo prie pat kambario, tik už šono. Galėjau jau girdėti visų balsus ir merginų skardų juoką. Nuėjusi jo link pasiekiau svetainę ir nusišypsojau, nes visi kurie vakar buvo sodyboje buvo čia, tik be Lilly ir Camille.

- Labas rytas, Džiuljeta.- pasakė El ir aš susiraukiau.

- Ar buvo šilta Malik glėbį?

- Ar jis geras lovoje?- pasipylė klausimai iš merginų ir aš atsidusau.

- Labas rytas ir jums.- pasakiau ir jos sukikeno.

- Tai kaip?- paklausė Sophia ir aš prisimerkiau.

- Mes tik miegojome.- pasakiau, bet pajutusi ranką sau ant pečių atsidusau dėl merginų juoko.

- Mes žinome, kaip jūs miegojote.- pasakė El ir visi sukikeno.

- Jūs nesveiki.- pasakiau ir atsisėdau prie Niall, kuris su kitais žiūrėjo futbolo rungtynes ir pasiėmusi nuo stalo sumuštinį pradėjau valgyti. Nusileidus Zayn visi ir vėl pradėjo kikenti, o jis tik pavartė akis ir išsidrėbė prie manęs. Nekreipiau dėmesio ir žiūrėjau į televizorių, kur vaikinai vaikėsi futbolo kamuolį ir vis neįspirdavo į vartus. Pajutusi ranką sau ant kelio pažiūrėjau į Zayn, kuris net nežadėjo jos patraukti, tad specialiai atsirėpiau į jo kietą krūtinę, o kojas sudėjau ant Niall kelių, kurių jis nenustūmė, o kaip tik glostė.

- Vanessa, tik nežaisk berniukų jausmais.- pasakė Calum ir atsistojęs išėjo, lyg būčiau ką nors padariusi, ko nederėtų.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Aug 04, 2016 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

I wish I could turn back timeOnde histórias criam vida. Descubra agora