Anne lütfen ya Demir Kolejinden bahsediyoruz hem biz birbirimize bakariz valla bak dersleri hiç aksatmayiz sizi merakta hiç birakmayiz nolurrr.
Bir saatttir yalvarmama annem dayanamayıp İstanbulda okumamiza izin vermişti.Lıse biri İzmirin en iyi okulu diye anilan okulda okumuştuk ama okulda uyuşturucu satan bi kaç öğrenci bulunduğu için okulun adi kirlenmisti ve babam da bu okulda okumamiza sıcak bakmamaya basĺamıştı.Acaba kızlar ne yapti diye sormak için whtsap grubundan mesaj attim.
Cipsin Gücü Adına:
(B)-Doğa bu grubun adı niye değisti yine?
(D)-Ama böyle daha güzel hem cipslerime kimse karısamaz
(E)-Kizlar grup adini falan birakin da okul işi noldu
(B)-Ben halletim siz?
(E)-bende
(D)-Bende
(B)-Super o zaman okullarin açilmasina zaten 1 hafta var yarin ev aramaya baslasakmi?
(E)-Süper fikir
(D)-Saat kaçta buluşalim o zaman
(B)Farketmez sonra konuşuruz byy
(D,E)-byySabah alarmın sesine lanetler okuyarak uyandim.Yaz tatilnde alarmmi olur be derken aklima bugun ev aramamiz gerektigi gelince okuduğum lanetleride alarak banyoya gittim .Ilık bi duş alip kahvaltiya inerken evet gene sakarlıklarım ben burdayim diyerek kapalı kapıya çarptım.Off kafam gitti yha.
Yoo burdaa ,bu ne biçim iç ses Allame yaYemekten kalkar kalkmaz üstümü değistirmeye çiktım.Altima siyah kısa şortumu üstüne gene siyah göbeği açik tsihrt ayağımada siyah vanslarim evettt hazırım.Hafif makyaj yapıp evden çiktim.Ezgigilin evinde buluşacaktik evleri pekte uzak olmadığı için yürümeyi tercih ettim.
Kapıyı çaldığımda karşımda bi adet ayakta uyuyan Ezgi gördüm.Uzaylı görmüş gibi yüzüme bakmaya devam edince onu hafif iterek içeri girdim.
Ezgi:Ben banyoya giriyoğm diye içerden bağirdi cevap verme gereği duymadan televizyonu açıp izlemeye başladım o sırada zil çaldı.Elinde cipsle Doğa geldi.
Doğa:Buğlem açım bana yemek yaparmısın.
Bugĺem:Yemek yemedin mi ?
Doğa:Tabikide yedim ama 5 dakika yürüyünce geri acıkiyor insan.
Buğlem:Yuh Doğa senin yediklerin nerene gidiyo ya.
Doğa:Bon çok yomoyomko
Buğlem :Iyy ağzin doluyken konuşma yaa
Ezgi:Buğlem Doğami geldi
Buğlem:Doga geldide cirlamasana kizim .
Ezgi:Evlere bakmaya başlayalım hadiiAyy kızlarr bu ev çokk güzel Ezgi'nin gösterdiği eve baktiğimda gercekten de çok güzeldi iki katli lüks önü havuzlu bir evdi.Bencede burayı tutalığm.Doğa durun ben ariyim.
*Doğanin telefon konuşmasi *(Karşi tarafin dediklerini yazmadim)
-Alo iyi günler
-Ben verdiğiniz ev ilani için aramistim
-Fiyati ne kadar
-Hm satamazmisiniz kira olmasa?
-250.000 son fiyatmi?
-Hı bide eve yakin bakkal market falan varmı
-Tamam o zaman alırız biz burayi .
-İyi günlerHepimiz çok beğendiğimiz içi almaya karar verdik.Kizlar ben eve gidiyorun eşyalarimizi hazirlayalim 2 gün sonra yola çikar biraz oralari tanimaya çalışırız.Herkes onaylayinca Doğayla beraber evden çıktık.Yanımızdan pamuk şekerci geciyordu.Doğa hemen pamuk sekeğerr diye cırladı.Bende sevdigim için iki tane alıp birini Doğaya vermeye çalışırken ikisini birden aldı.Oflayarak gidip kendime bi tane daha aldım.Doğanın evi diğer tarafta olduğu için orada ayrıldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Dolu
HumorBiribirini öz kardeş gibi gören üc genc kizin okumak için Istanbula gitmesi. Buğlemin sakarliklari Ezginin soğuk espirileri Veee Doğanin yemek aşkıyla çok egleneceksinizz...