Medyada aldıkları ev.
2 saattir annem bize orda dikatli olmamizi falan anlatıyordu.Artık dinlememeye başlamıstim çalan telefonum kurtarıcım olmuştu.
-Alo efendim Doğa
-Evet hazırladim eşyalarimı
-Hıhı uçakla gitcez
-Neden uçaga binemezsin?
-Ama Doğam korkmana gerek yok
-Filmde olan herşey gerçek olmazki .
-Otobüsle o kadar yolu kim çekeceķ
-Tamam optum byBabam evin parasını adamin kartina yollamiş tüm tapu işlerini halletmisti.
Sabah kalktiğimda saat 12 olmuştu ohaa ne kadar uyumus ya.Bi saniyee biz bugün Izmirdeki arkadaslarimizla vedalasmak icin 1 de kafede bulusacaktik.Banyoya girmeye vaktim olmadigi icin hemen beyaz sade bir gobeği acik tshirt beyaz bir mini etek altimada beyaz dolgu topu ayakkabi giydim tüm kiyafetlerimi valize koydutum icin tek bunlar kakmisti.Bugün giymek için kıyafet ayarlamayı akil etmemistim.Hafif bi makyaj yapip evden çiktim.
Ben gittiğimde herkes masada oturyodu yani tabikide masanin ordaki sandalyelerde gercek masada oturulurmu allame ya .
Internetten uçak biletlerimizi almıstık.Ve uçagin kalkmasina 3 saat kalmıştı.Herkesle vedalisip masadan kalktik.
Evi havaalinina en yakin Doğa olduğu için onlarin evinden gidecektik.Ilk önce Ezgigilin evine gidip annesi ve babasiyla teker teker vedalisip bizim evin yolunu tuttuk.Bizim evdede annemgille vedalasip Doğa gile gittik.
Biraz oturup ucaga 1 saat kala Doğanin annesi gillede vedalasip havaalanina gittik.Uçaktan indik hemen bi taksiye binip evin yolunu tuttuk.Doğa sabahtan beri ac olduğunu söyleyip duruyo şu kız hiç mi doymuyo?
Ev resimlerden dahada büyüktü okul acilmasina 5 gün var.Okul kayidimizi Izmirden telefonla yaptigimiz için çok rahattık.5 gün burada tatil yapabiliriz yarin ilk işim havuza girmek için yeni mayi almak olvak çunku zeki Buğlem evde unuttu çok zekiyim ben.Ev esyaliydi ama 1 çift kişilik 1 de tek kişilik yatak olduğu için bir tane daha yatak alacağız Doğa çok hareketli yattiği için o tek kişilik yatakta yatmak istedi.Saat daha 7 olmasina rağmen çok uykum olduğu için anneme geldiğimize dair bi mesaj atip kendimi uykunun güzel kollarina biraktim.
Sabah kalktigimda 10 du nasil uyudum hala anlamiyom Ezgi hala uyuyodu Doğa da Doğa nerde lan ?
Su içmek için mutfağa indiğimde Doğa getirdigi cipslerden yiyodu.
Ezgiyi uyandirmak icin odaya ciktim 10 kere seslenmeme ragmen uyanmadi o kaşındı mutfaktan su şişesini alip yuzune basalttim ve cırlayarak uyandı.Evde hiç birsey olmadıgindan Doğayla ben aliş verişe gitcektik Ezgi daha yeni uyandıgı için hazirlanmasi uzuuuun sürer .Doğayla hazırlanip market aramaya başladik 10 dakika yürumenin ardinda veeee bulduk.Doğa yeter çok abarttin nasil tasiycaz bunlari Doğa: ama napim yemek ruhun gidasidirr hem taksi çağiririz .Tüm alış veriş 500 tl tutmuştu boru degil sonucta.
Üc kişi kahvalti hazirlayinca çok kisa sürmüstü.Sofrayi toplamak bana duşmüstü oflayarak herseyi toplayip kirlileri bulasik makinasina attim evet dizmedim attim banane yoruldum hem ben .
Alis veris merkezine doğru gidiyorduk.Okulda serbest kiyafetmis en sevdiğimden oldum olasi formalardan nefret ederdim zaten.Bunun içinde kiyafet almamiz lazim
Tüm eksiklerimiz aldiktan sonra evin yolunu tuttuk.Eve girer girmez mayomu ve terliğimi giyip havlumuda elime alarak havuza gittim.Dizilerde evin önunde havuz olanlar hiç girmiyo diyordum bende onlardan olamam tabikii.
Kizlarda gelmisti Ezgi suya atlayip yanima geldi ama Doğa oturup çikolota yemekle aa bi sn karammi o bendee isterim ya .Havuzdan çikip hizlica Doğanin yanina gittim ve elindek karamda agzima attim (kucuk lokmalik karamdan)
Havuza gireli iki saat olmuştu .Havluma sarilip odamiza dogru gittim ustumu degistirip hafif makyaj yapip kizlara disari cikma fikrini sunmak uzere havuzun oraya gittim.Ikiside kabul edip hazirlanmaya gittiler.Etrafima bakrak yürürken birine çarptım.Bana gülerek bakiyodu sen gulme nolur tipe bak ölüŕüm yaa.Beni incelemen bittiyse özür dileyebilirsin dedi yüruýen kasli meteor.Ben ve senden özür dilemek sanmiyorum dedim.kahretsin çok havaliyim.Elini uzatip ben Kuzey dedi bende Buğlem diyip elini sıktım.Güzel isim ama sonra goruselim isim var diyip gitti.Doğa ve Ezgi :Oha taşa bakk
Dei evet haklilardi ama
Bu mu taş dedim bunlar hemen yanlis anlardi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Dolu
HumorBiribirini öz kardeş gibi gören üc genc kizin okumak için Istanbula gitmesi. Buğlemin sakarliklari Ezginin soğuk espirileri Veee Doğanin yemek aşkıyla çok egleneceksinizz...