Stiam ca va veni si o a treia seara! Eram confuza si foarte nelinistita. In fata porti ,probabil avea sa urmeze o alta intrebare ,una care avea sa ma puna pe gunduri, sa ma scoata din minti si sa ma lase fara aer in piept. Mergand spre casa ,simteam o neliniste apasatoare :Oare ma va intreba din nou? Oare ce ar trebui sa fac? Daca este doar o gluma proasta,facuta asa ca amuzament pentru el si prietenii sai ? Ajunsa in fata portii, l-am pirivit cu o teama nejustificata in timp ce buzele sale aveau sa rosteasca aceeasi intrebare <Nu ai de gand sa ma saruti?>
In acel moment ,glasul ratiunii m-a indrumat sa -mi urmez inima,sa fac ceea ce-mi doream. L-am sarutat .Un sarut scurt,plin de incertitudine,un sarut ce mi-a facut obrajii sa roseasca si inima sa-mi bata cu putere .Am plecat grabita in casa,nu am apucat sa vad reactia de pe chipul sau. Inima mea era atat de agitata .Pulsul grabit ma facea sa ies din minti.
In acea seara ,mintea mea a nascocit mii si mii de intrebari la care mi-as fi dorit un raspuns : Oare acum suntem impreuna ? Oare sarutul meu a insemnat ceva pentru el?
Nelinistita ,i-am trimis un mesaj: Noi chiar suntem impreuna? Asteptam mesajul sau ...oare ce va spune? Telefonul vibra! Era chiar un mesaj de la el. Oare care e raspunsul sau ? Ma asteptam sa fie un "da" sau un "nu" ...insa a fost ceva mai mult,ceva la care nu ma asteptam , un raspuns plin de incertitudine ,la care nu m-as fi asteptat <Cred ca da> .Oare si el era la fel de confuz si nesigur ca mine? Atunci de ce m-a pus s-o fac? De ce a vrut sarutul meu cand nu era sigur ca-si doreste asta? Intrebarile astea imi veneau in minte ori de cate ori ma gandeam la el .
A doua zi,dupa incident ,a fost diferita. N-am mai iesit ca de obicei,chemata de prieteni ,ci am primit un mesaj de la el <Vin sa te iau> .Ok, ce se intampla?De obicei ieseam si ne intalneam intr-un anume loc ,asteptandu-i pe toti sa iasa ?Acum era ceva mai mult...venea pentru mine !Ciudat,insa ideea imi placea la nebunie ...avea sa vina doar pentru mine !
CITEȘTI
El,baiatul visurilor mele !
RomanceBazat pe fapte reale-inspirat din viata mea personala Numele meu e Chriss ,iar astazi va voi povesti cum l-am intalnit pe baiatul visurilor mele .... si surprinzator ,actual iubit ! Chriss -14 ani pe atunci ,slabuta ,fragila - nimic impresionant pe...