Ati ghicit ! Al doilea cadou avea sa fie un ceas !Dar oare de ce a cumparat doua cadouri? Sunt sigura ca vroia sa fiu fericita !
Ma uitam insistent in ochii sai sa descopar ce ganduri avea... pentru noi doi ,singuri ,intr-un hotel.
M-a intins usor pe pat,m-a sarutat lent pe buze urmarind expresia mea fascinata si excitata!A coborat usor in jos,scapandu-ma de hainele "inutile" in mintea sa ,reusind sa-mi descopere trupul. Mainile sale delicate imi atingeau corpul cu o sensibilitate aparte, incercand sa nu ma bruscheze .Orele au trecut clipind,insa intre noi nu s-a intamplat nimic ! Stiu ca in patul lui fusesera si alte fete,insa pe mine nu a vrut sa ma forteze.Probabil nici nu avea de gand sa mearga mai departe fara aprobarea mea !
A rasarit soarele si deci,a venit timpul sa plecam din hotel.Stiind ca probabil imi este foame ,m-a scos in oras .Acolo am servit micul de jun.
Apoi m-a condus spre casa.Ma simteam ciudat.Credeam ca singurul motiv pentru care m-a dus la hotel era sa-mi pierd virginitatea! Insa el a vrut doar sa petreaca mai mult timp cu mine,sa ma cunoasca mai bine.Oricum, ce baiat ar fi dus o fata la hotel,doar ca sa poata vorbi mai mult cu ea ? Decat unul indragostit !
In lunile ce au urmat ,totul s-a desfasurat normal,pana la ziua sa de nastere !Atunci m-a invitat sa-i cunosc parintii .Deci pana la urma, baiatul avea ganduri serioase?
Trebuie sa recunosc ca aveam emotii!Oare ce vor crede despre mine?Am petrecut timp cu ei mai bine de o jumatate de zi .Erau oameni buni ,modesti.
Conducandu-ma spre casa ,se opreste ,ma saruta pe obraz si imi sopteste la ureche: Am inchiriat o camera de hotel !
Am acceptat sa merg cu el ,dar mai intai mi-am sunat parintii ,mintindu-i ca dorm la o prietena .
Ajunsi la hotel,totul parca a decurs mai repede.A inceput sa ma sarute inca din fata camerei ,in timp ce-si cauta cheia.Hainele au disparut de pe mine intr-o clipa. Intinsa pe pat,aproape dezbracata , cu mana in parul sau ,i-am soptit la ureche ,aproape tipand: Te vreau !
Expresia de pe fata lui a devenit una surprinsa.
-Esti sigura de asta?
-Da! De ce ezitezi?L-am intrebat putin confuza.
-Vreau sa fi sigura !Nu vreau sa regreti la final!
-Te iubesc! Sunt sigura ca te vreau!
-Nu ma asteptam la asta...!
In acel moment,buzele mele au fost atacate de un sarut lung si agitat.Palmele sale erau atat de aproapiate de pielea mea incat ii puteam simti caldura.Ii priveam degetele coborand si atingandu-mi usor sanii.Degetele lui calde se curgara la atingerea sfarcurilor tari. Isi arcui degetele impingandu-mi sanii in palmele sale! Mana lui alunca usor sub cearsaf,cautandu-mi spatele pentru mai apoi a-l trage spre abdomenul sau tare.Eram uda,iar asta avea sa-i pateze blugii ,pe care inca ii avea pe el.I-am desfacut cereaua,impingandu-i blugii mai jos.Atunci el mi-a inundat vaginul cu o miscare lenta si tensionata.
-Imi pare rau !Asta va durea !
Miscarea lenta era dureroasa intradevar ,insa pieptul sau lipit de sanii mei incordati si senzatia de placere pe care mi-o provoca prin atingerea corpului cu mainile mari si fine meritau efortul .
Noaptea petrecuta cu el a trecut repede.Dimineata m-a condus spre casa ,parca nedorind sa ne luam La Revedere atat de curand .In fata portii m-a sarutat lung si flamand parca de buzele astea moi si colorate .
CITEȘTI
El,baiatul visurilor mele !
RomanceBazat pe fapte reale-inspirat din viata mea personala Numele meu e Chriss ,iar astazi va voi povesti cum l-am intalnit pe baiatul visurilor mele .... si surprinzator ,actual iubit ! Chriss -14 ani pe atunci ,slabuta ,fragila - nimic impresionant pe...