-Lysa! Iar mi-ai luat tricoul rosu?
-Sa nu începi din noi! Porti vechituri aia la fiecare început de an.
-Daca e vechituri de ce mi l-ai luat? O sa mai observați ca nu sunt o persoana punctuală sau matinala. Imi iau un hanorac gros, un tricou si o pereche de blugi. Lysa plecase deja, asa ca aveam câteva minute de "intimitate". Vreau sa imi sun părinții, dar nu sunt intr-o buna dispoziție, asa de dimineata. Sunt sigura ca se grăbesc si o sa ma facă sa ma simt neimportanta pentru ei, asa ca mai bine le dau un mesaj.Ies in hol, apoi mergem in sala de mese sa luam micul-de-jun. Era primăvara si in sala noastră de mese e mereu cald, dar trebuie sa recunosc, in cele de la Marble de exemplu e cam frig. Nu au avut destule posibiliatati sa își plătească caldura.
Mereu miroase a curat aici, inafara de momentul in care ne este servita mâncarea. Abia așteptam sa beau un ceai cu zmeura, sa mananc niste clătite si vafe si sa ascult poveștile lui Ash despre ce film de groaza a vazut aseară. E "palpitant".
Dupa ce terminam mergem sus, la sălile de antrenament, in hol, pentru a vedea ce activitati avem astăzi. Se pare ca aveam de la ora 10 a.m pana la 12:30 a.m curs de tras cu arcul, apoi masa de la 1:30 p.m pana la 2:30 p.m, dupa de la 4 p.m pana la 8 p.m antrenamente extreme, adica bătăi, simulări ale luptelor, bătaie cu laserul, bătăi cu pistoalele, trasee cu obstacole sau simularea cum o sa fie si in marele test din "globul de sticla".
Ne ducem in camera sa ne schimbam in echipament si sa ne luam arcul deoarce aveam tras cu arcul. Seara suntem atât de obosiți ca de abia mergem la cina.
-Si? Deja din prima zi sunteți franti? întreaba Dave.
-Normal, nu ne stii? Niste brățări si un arc ne fac sa părem de parca nu am dormit 4 zile, spune Ash.
-Brățările sunt o porcărie! spun eu.
-De ce? întreaba Ash.
-Ne spun ca trebuie sa fim uniți si sa avem încredere unii in alți, apoi ne lasă sa ne omoram.
-Ooo...sistemul e dur nu? întreaba Dave.
-Nu chiar, mai mult noi suntem!
-Si daca e asa cum zici tu, cum putem avea noi încredere in voi, daca va gândiți sa ne omori? întreaba Dave.
-Stai liniștit, echipa noastră omoară numai când ii este foame sau când este plictisita.
-Daca zici tu...
Merg cu Lysa la etajul fratelui meu pentru a împrumuta un dosar. Spre mirarea noastră nu era in camera lui.
-Ok, deci e prima noapte in care fratele tau iese cu prietenii, spune Lysa.
-Hey, uite ce am găsit! Jurnalul lui...nu știam ca are un suflet.
-Bravo! Si dosarul?
-Nu stiu! Aaaa, uite-l acolo pe birou. Hai sa mergem!
-Nu vrei sa ne uitam in jurnalul lui? întreabă Lysa.
-Nu, hai sa mergem...nu vreau să se supere!Coboram la echipa, iar Derek propune să ne uităm cu toții la un film în seara asta.
-Sigur, dar ce film să fie? întreb eu.
-Hai de groază, spune Ash. Tu ce zici Derek?
-Mie îmi este indiferent, răspunde Derek.
-Da si mie, spun eu.
-Hai o comedie, propune Lysa.
Alegem un film, iar Lara si cu mine mergem să luăm gustări. Alegem niste cipsuri, pop-corn si nacios. Nu am uitat nici de sucuri si am luat niște milkshake, niste Sprite, Fanta si Coca-Cola. Da si noi avem sucuri ca voi. Pare un pic ciudat, nu?
-Eu mă duc în cameră. Mâine avem antrenament greu...
-Bine Jen, noapte buna! spune Ash.
-Ash, haide să mai stăm să ne mai uitam la inca un film. Unul de groaza... Fetelor ce ziceți?
-Eu rămân, spune Carry.
-Da si eu, răspunde Lysa.
-Tu Lara? întreabă Derek.
-Eu sunt obosită, mă duc la culcare.
-Noapte buna! spun toți în cor.•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
A doua zi începem programul la 9, așa că eu la 8:30 sunt gata. După puțin timp vin în holul principal și ceilalți. Ma mir cum sunt atât de vioi când aseară au dormit numai 4 ore.
-Hey Jen! Ai dormit bine? ma întreabă Lara.
-Da, tu? intreb eu.
-Sincer nu. Camera mea și a lui Carry e lângă sala de cinema si a trebuit să îmi pun perna in cap.
-Imi pare rău!
-Bine copii, după cum știți peste o săptămână se da primul test de simulare. Acolo o să vă evalueze si sa vadă dacă mai rămâneți în echipă in care sunteți în funcție de punctajele voastre. După această simulare va urma testul în "globul de sticla", la o luna dupa. Astăzi avem antrenament dificil. Exerciții fizice și strategi de luptă. Vreau să fiți în formă, da? întreabă Dave.
-Da, răspundem toți în cor.
-Bine, atunci haideți! spune Dave.
După 2 ore de antreament, facem si o mica pauza, pentru masa de prânz. Îmi aleg o salata greceasca, somon cu legume, prăjitură cu ciocolată și un suc de capsuni.
-Trebuie să fiu sincera, antrenamentul mi-a consumat multă energie.
-De aceea e timpul de o pauză Jen, de masa, spune Ash în timp ce se pregătește să își atace hamburgerul.Dupa ce mâncăm băieții încep să se lupte, antrenament fizic, iar apoi intrăm toți în sala de așteptare pentru un fel de test mental. Ne conectează la mai multe fire și mai multe aparate si ne creeaza un fel de camp de lupta, ca în testul final.
-Bine, sunteți gata,da? ne întreabă Dave.
Ne luptăm cu Echipa C si trebuia să le capturam steagul. Am făcut o strategie să mă prefac că mă predau si apoi sa vina ceilalți și să ia steagul. Câștigăm, iar apoi mergem să ne schimbăm si sa sărbătorim sau cel puțin asta e ce îmi amintesc.☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Acum deschid ochii și sunt în cameră mea. Carry sta lângă mine.
-Hey, te-ai trezit!
-Da, de ce? S-a întâmplat ceva?
- Ai leșinat în timp ce mergeam la pizzerie să sărbătorim. Doctorul a zis că vrea să vorbească cu tine când te trezești.
-Sigur, spunei să intre.
-Bine ziua! spune doctorul, care era de fapt o doctorita.
-Bine ziua! Îmi puteți spune ce am pățit?
-Tin să cred că ai leșinat din cauza stresului si a lipsei de somn. Nu prea ai dormit bine în ultimul timp?
-Sincer, nu prea. Ma trezesc mereu de dimineață devreme și terminăm în unele zile foarte târziu.
-Inteleg, dar problema nu este numai la tine. Si colegul tău, Ash Vanderwell a leșinat. Am făcut teste la toți colegi tai si toți aveți probleme cu odihna, dar la tine e cel mai grav.
-Ce a-si putea face? intreb eu.
-Iti voi da niste pastile care te vor ajuta să te odihnești mai bine.
-Multumesc mult pentru ajutor!
-Desigur, iti las prescripția aici. Odihnește-te!După jumătate de oră ajung si ceilalți cu 3 pizza.
-Hey ce faceți? Am adus pizza, spune Derek.
Bine că acum lucrurile o să fie bine. După ce mancam mergem toți în camerele noastre și ne facem temele. Da, si noi avem școala. Am uitat sa menționez... Datorită si antrenamentelor si scolii, programul nostru devine foarte încărcat.
Ma uit pe prescripție unde scria ca trebuia sa iau 2 pastile, un 2 foarte îngroșat.Nu va-ți dat seama? Bine, bine sa nu ziceți ca sunt rea! Daca nu ati obeservat ma cheamă Jenny, mi se mai zice si Jen.
N.A: Mulțumesc foarte mult pentru toata susținerea voastră si toata comentariile.
Nu uitați de vot si sa imi scrieți in comentari părerile voastre. Deasemenea daca va place cartea mea nu uitați sa o puneți in lista de lecturi.
Nu uitați sa treceri si pe pagina noastră de Instagram: @officialthemadones
CITEȘTI
The Mad Ones: Wildside
Novela JuvenilTrezindu-se intr-o dimineata, Jenny realizează ca de la pastilele luate nu își mai aduce aminte nimic, găsind multe dovezi ca ar fi comis o crima. In ajutorul ei sare Toby, un băiat de la echipa adversa, Jenny trebuind sa fie din ce in ce mai ate...