Camila se pregătea pentru o altă zi de muncă.Era ceva ce îi plăcea,dar uneori îşi dorea să aibă ceva timp liber,puţină distracţie în viaţa ei nu i-ar cădea rău.În acea dimineaţa a decis să îşi ia o rochie neagră,nişte tocuri de acleeaşi culoare ,puţin machiaj şi era gata.A coborât să ia micul dejun cu familia sa,sora ei Sofi era emoţionată să meargă la şcoală,în timp ce părinţii ei arătau atât de perfecţi ca de obicei.Sofia îi povestea lui Camila ce urma să facă la şcoală şi de ce era atât de emoţionată,iar Camila o asculta cu un zâmbet pe buze pe sora ei mai mică.Părinţii lor păreau pierduţi faţă de ce se întâmpla în jur.Tatăl ei mânca în timp ce citea ştirile pe Ipad-ul său,iar mama sa consuma o cană de ceai în timp ce verifica şi privea nişte poze pe telefon.Rose a oftat şi a continuat să o asculte pe sora sa,doar uneori şi-ar dori ca părinţii lor să fie mai atenţi.-"Hai Taylor" a strigat Lauren.În fiecare dimineaţă trebuie să o ducă la şcoală,Taylor era în plină adolescenţă şi în fiecare zi întârzia tot mai mult,dar Lauren se bucura de fiecare secundă alături de sora ei.Chris le aştepta afară ca să îl poată lăsa Lauren la liceu.Lauren s-a ocupat să plătească tot,şcoala şi liceul nu erau nişte lucruri uşoare de menţinut,dar o făcea cu plăcere pentru fraţii ei.Cei trei erau foarte uniţi.
-"O să te rişti însfârşit Lauren?" a zis Taylor odată ce se aflau în maşină. -"Da." a răspuns Lauren.-"Baftă surioară." a zis Chris.După ce i-a lăsat pe amândoi,a pornit înapoi spre casă.A făcut un duş,şi-a luat nişte blugi strâmţi,o bluză şi o jachetă peste,şi-a aranjat părul şi s-a machiat puţin.Mama sa era în bucătărie,Lauren s-a apropiat să-i dea un pupic pe obraz,iar Clara a zâmbit.
-"Ce o să faci azi dragă?Eşti foarte drăguţă."
-"O să afli după,acum trebuie să plec."
Camila Pov
Când am ajuns la firmă m-au primit ca întotdeauna,am salutat băieţii şi fetele de la recepţie.
-"Bună ziua domnişoară Cabello,cum sunteţi astăzi?"a zis fata de pe cealaltă parte a tejghelei.
-"Foarte bine,mulţumesc.Tu?"
-"Bine,mulţumesc." atât de zâmbitoare ca întotdeauna.M-am urcat în lift şi am ajuns în biroul meu.Mi-am lăsat geanta de o parte,m-am aşezat şi am auzit nişte bătăi în uşă.
-"Bună dimineaţa domnişoară Cabello." a zis secretara mea. -"Pe birou aveţi foile pe care mi le-aţi cerut pentru întâlnirea de azi,împreună cu o cană de cafea." i-am zâmbit.
-"Îmi poţi citi planurile de astăzi?"
-"Aveţi o reuniune acum,la 9 dimineaţa,aţi acceptat întâlnirea care vi s-a solicitat.După aveţi o altă întâlnire la 10 cu cel care se ocupă de remodelarea biroului dumneavoastră.După o întâlnire la 11 pentru organizarea petrecerii aniversare a firmei.Prânzul.Şi după-amiază,la 2,reuniunea cu tatăl dumneavoastră.
-"Perfect,prima mea întâlnire a ajuns?" Sara a negat din cap.-"Bine,mai are 15 minute ca să ajungă.Astea sunt foile pe care trebuie să le semnez?"
-"Da,domnişoară Cabello."
-"Camila,Sara,spune-mi Camila."
-"Îmi pare rău,Camila," i-am zâmbit. -"Mă pot retrage?" am dat din cap şi a plecat.
Mi-am băut cafeaua şi m-am dedicat să semnez toate fişele şi am pus puţină muzică pe computer pentu că mă plictisea atâta linişte.Telefonul a sunat şi am apăsat butonul care îmi permitea să-mi aud secretara.
-"Întâlnirea dvs. de la 9 a ajuns,o las să intre?"
-"Da,te rog."
Uşa s-a deschis şi am văzut-o pe Sara intrând cu o fată în spatele ei.M-am ridicat de pe scaun.