-02-

957 59 30
                                    


*Flashback*

-"Hai Camila,nu fii plictisitoare.O să fie doar câteva ore,ne întoarcem după."a zis Dinah.

-"Sunt curse ilegale Dinah,ştii în ce probleme m-aş băga cu tata dacă mă prinde acolo?"

-"Nu o să o facă.Întotdeauna zici că vrei să te distrezi,iar când zic să o facem nu vrei.."

-"Ai dreptate,bine...să mergem." ea a sărit emoţionată-"Dar doar în seara asta."

-"Să mergem"

Eu conduceam,iar Dinah îmi zicea pe unde să merg în timp ce vorbea cu iubitul ei la telefon.El ne aştepta acolo.Când am ajuns erau prea multe maşini,femei pe jumătate îmbrăcate şi bărbaţi peste tot.Am parcat şi câteva priviri s-au întors spre noi,dar nu au trecut nici 2 minute că grupul iubitului lui Dinah ne înconjura.

-"Haideţi,cursa principală e pe cale să înceapă." a zis unul din ei.

Dinah m-a prins de mână şi m-a dus unde era toată lumea,am ajuns în faţă şi erau 2 maşini parcate pe pistă.Maşini vechi,clasice.Cea neagră îmi plăcea mai mult.

-"Pe care pariezi,Camila?"a zis un băiat pe care l-am mai văzut înainte,dar nu îmi amintesc numele lui.Sunt varză la reţinut nume dacă nu îmi pasă.

-"Maşina neagră."

-"Ai mai venit?" a zis ridicând o sprânceană.

-"Nu. "

Strigătele erau tot mai puternice şi reuşeam să simt adrenalina prin vene,motoarele s-au aprins şi după numărătoarea inversă au pornit.După câteva minute maşina neagră era anunţată ca şi câştigătoare.Toţi au înconjurat maşina şi din impuls am rămas foarte aproape de aceasta,iar când şoferul a coborâtam crezut că o să mor.Era o fată!Şi-a aranjat părul,iar ea era frumoasă,jur că era cea mai frumoasă fată pe care am văzut-o în viaţa mea.Şi zâmbetul ei...Zâmbetul ei era plin de satisfacţie şi victorie.Buzele ei aratău atât de apetisante încât a trebuit să mă abţin ca să nu o sărut,ce mi se întâmplă?Eu sunt heterosexuală...Fata asta mă face să îmi chestionez sexualitatea şi nici măcar nu a vorbit cu mine.Doamne...cred că înnebunesc.

-"POLIŢIA,FUGIŢI!"

Curând totul a devenit un haos şi oamenii fugeau la maşinile lor,fata s-a urcat în maşina ei şi Dinah m-a prins de braţ,făcându-mă să reacţionez.Mi-a strigat să fug şi aşa am făcut,când am ajuns la maşină am ieşit de acolo cât de repede am putut,evitând să mă ciocnesc de maşinile care se îndreptau spre toate direcţiile.Dinah râdea pe scaunul de lângă mine,iar eu voiam doar să o lovesc.

-"Ai văzut-o?"

-"Pe cine?"a zis ea

-"Pe fata..care a câştigat.E frumoasă." râsul ei s-a oprit.

-"Ţi-a plăcut?" am ridicat din umeri şi am continuat să conduc.

-"Doar...era frumoasă."

*Final Flashback*

-"Tu?" am întrebat după ce m-am recuperat.

-"Aveţi ceva probleme cu auzul?" ochii ei demonstrau amuzament,dar arăta la fel de serioasă ca şi când a ajuns.Eu am ridicat o sprânceană.

-"V-am auzit perfect.Doar că mă surprinde că dumneavoastră sunteţi şofer de curse,nu păreţi."nu puteam să îi spun că am mai văzut-o înainte şi că un timp a fost crush-ul meu.

-"Pentru că sunt femeie?Femeile putem face ceea ce fac bărbaţii.Inclusiv mai bine."tonul pe care l-a folosit la ultima propoziţie aproape m-a făcut să respir cu greutate.Controlează-te Camila.

Kilometraj || camrenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum