-Jézusom. Ne haragudj. Tényleg nem akartam.-Mondta szomorúan a csajszi.
-Semmi baj. Első nap. Mindig ilyen.-Nevettem kínosan.
-Lily Graf vagyok. Te?-Mosolygott kedvesen.
-Bella Mills. Látom te eléggé ismert vagy. Mindenki integet neked.-Kuncogtam.
-Sajnos igen,de mindenki csak a pénzemért szeret,és az igaz barátot keresem.-Lebiggyesztette a száját.
-Én is azt keresem,de jól elbújt.-Nevettem fel hangosan,mire Lily is reagált.
-Egyébként te az osztálytársam leszel,mondta az osztályfőnök,úgyhogy gyere bemegyünk az osztályba.-Megfogta a kezem,és elvitt magával.
A suli még szebb volt benntről.
Megálltunk a terem előtt. 10.B
Akkor lássunk neki ennek az évnek.
-Gyere üljünk kicsit hátrébb,de ne teljesen,az más helye.-Behúzott az osztályba,majd leültetett.
-Kié?-Néztem rá érdeklődően.
Az ujját ajtó felé vitte,és akkor megláttam a végzetem.
4 irtó dögös fiú egymást mellett.
Szinte a legkisebb volt a vezér,látszott a viselkedésén.Elindultak hátra felé mellettem.
-Nézzétek csak! Itt van a kávés csaj.-Mosolygott,de az a "de gáz vagy" mosoly volt.
A haverjai elkezdtek nevetni,majd leültek hátra.
-Lily,kik ők?-Böktem oldalba.
-Ők a suli menői.-Suttogta,de akkor ajtó csapódásra lettünk figyelmesek,majd bejött az ofő.
-Jó reggelt mindenkinek!-Köszöntött minket.
-Jó reggelt!-Mondtunk kórusba.
Közben hátra néztem. Nem bírtam ellenállni. Olyan vonzó ereje van a legkisebb fiúnak,a vezérnek.
Egymással nevetgéltek,mutogattak mindenfélét.
És a mosolya. Megbolondít.
Nem! Hogy mondhatok ilyet? Nem is ismerem,csak egy osztálytárs.-Mrs.Parker vagyok,mint tudjátok,de most nem ez a lényeg.
Gyerekek,új osztálytársatok érkezett,Bella Mills. Kérlek gyere ki,mondj magadról pár dolgot,és ha valakit érdekel valami,majd kérdéseket is kapsz.-Szólított fel a tanárnő.-Hát,Sziasztok. Bella vagyok,16 éves. Los Angelesből jöttünk ide. Szeretek olvasni,énekelni,írni. Azt hiszem ennyi.-Álltam,mint egy katona.
-Ja gyerekek,azt kihagyta,hogy kitűnő. Azért Bella ezzel dicsekedj!-Nézett rám.
-Ohh,majd lesz valaki,aki megírja a házim.-Szólalt meg az a vonzó göndör hajú fiú.
-Bradley. Ne legyél gonosz-Nézett csúnyán a tanár-Jöhetnek a kérdések!
Úristen tudom a nevét. Bradley. Jó nekem csak Brad lesz. De még a neve is,olyan vonzó.
-Van pasid?-Tette fel az első kérdést a 4 fiú közül a szőkés-barna hajú.
-Nincs.
-James ilyet nem illik!-Morgott a tanár.
-Mit táncolsz?-Hangzott el a következő kérdés,egy lánytól.
-Balettozok.
-Szűz vagy?-Jött a kövi kérdés a magas szőke fiútól.
Erre a másik alacsony fiú elkezdett nevetni.Én most erre nem fogok válaszolni. Nem akarom magam beégetni.
-Hah mégegy szüzi.-Kacagott Bradley.
-Connor,Tristan,James,Bradley,sok lesz. Szegény kislány kínos helyzetbe hozzátok! Bella ülj le kérlek.-Mutatott a padomhoz.
Leültem,és az ofő mondta,hogy az órarendet fogja lediktálni.
De akkor valaki megbökött hátulról.
Hátra fordultam,és James volt. Istenem de gyönyörű ő is.
-Hey Bella,tudsz adni egy lapot?
-Persze.-Kitéptem a füzetemből,és átadtam neki.
-Amúgy csini van cica.-Kacsintott.
-Hagyd már szüzikét.-Szólt közbe Bradley.
Olyan kínosan érzem így magam.
Remélem tetszik drágáim❤️
Komi&vote💚tartsatok velem😊
Xx. Lara💕
YOU ARE READING
True Love?(B.S)
FanfictionÚj város,új suli,új élet. Eddigi élete Bellának nem éppen úgy alakult,mint a mai tini lányoknak. Talán most lesz egy igaz barátja? Esetleg rátalál az igaz szerelemre? Az akire azt hiszi,hogy az igazi,mégsem az lesz? Hisz ő iránta való érzés csak e...