✨5.rész✨

114 14 2
                                    

Szintén szőke hajú srác nyitott ajtót, de neki világosabb haja volt.

Rámnézett,majd hátat fordított nekem.

-James, valami csaj van itt!-Szólt neki hátra.

Tök kínos volt, én csak ott álltam, mint valami idióta.

-Szia Bella! Gyere csak beljebb!-Intett be a szobájába.

Nagyon jó szobája van. Igazi fiús, a gitárok a sarokban csak nagyobbat dobtak rajta.

-Na Bells, ő itt Tris. Gondolom nevét már hallottad.-Nevette el magát.

-Igen már hallottam.-Kuncogtam magamba.

-Haver, gyere kicsit!-Tristan magával húzta James-t, és valamiről nagyon beszéltek. Nem tudom miről, de rám is oda-oda néztek.

-Bocsi Bella, csak Tristan kicsit agresszív..-Nézett gorombán a srácra.

-Gyertek le ti is vacsorázni. Max akkor ki külön ülünk, de kajás vagyok! Gyertek le velem légyszi!-Könyörögtem a fiúknak.

-Hát oké, lemehetünk, én is ennék.-Mondta Tristan,és indultak együtt az ajtó felé.
Én is követtem őket, majd lementünk a konyhába, és mi is kértünk vacsit.

A felnőttek végeztek, bementek a nappaliba mentek, mi meg elkezdtünk enni.

Kinos csend volt köztünk, de ezt a csöndet megtörte James.

-Na és hogy-hogy ideköltöztetek?-Érdeklődött.

-Szüleim nagyon ritkán voltak otthon, alig volt szabadidejük, nem tudtam veluk lenni, és itt Londonba találtak jobb munkahelyet.-Válaszoltam őszintén.

-Honnan jöttetek?-Kérdezte azonnal Tristan.

-Los Angelesből.

-Az álomvárosom! Visszamegyek helyetted!-Szomorú fejet vágott hozzá Tris.

A vacsora végén már tökre jól elbeszélgettünk.

Sajnos hazaindultunk rá 1 órára, de nagyon jól éreztem magam.
Lehet nem is Brad, hanem James tetszik?
Ahh én már nem tudom....

SZIASZTOK
Újra itt vagyok!
Rég volt rész, de ami késik nem múlik ;)
Ha érdekel, Bella végül kit választ, és mi lesz tovább, akkor tarts velem!
Ne aggódjatok, Brad nem sokára megjelentik, még pár rész;33
Xx. Lara

True Love?(B.S)Where stories live. Discover now