Comeback 150

1.6K 76 7
                                    

Opgedragen aan MagicMysteryMe

Comeback 150

"Misschien moet je je mond even houden. Dan kan die ene hersencel weer op krachten komen."

***

Q&A:

10.
Door: Suheila45

A. Favoriete muziekartiest/band?

Favoriete muziekartiest Bruno Mars en muziekartieste is Rihanna.

B. Ben je ooit in NL geweest?

Nee, maar ik ben van plan te komen voor verdere studie. Of naar Engeland...

C. Hoe is/ziet Suriname eruit?

Suriname is groen en prachtig. Hoofdstad Paramaribo is heel erg druk maar als je verder gaat in het zuiden, westen of oosten zie je veel meer van Suriname, de districten. Vooral in het zuiden, daar heb je veel bos en kan je echt genieten van de natuur. Zwart/bruin koel water met wit zand. Heerlijk. Vooral wanneer het warm is (nu).

D. Wat is jouw gênanste moment ooit?

Als ik in de buurt van mensen moet niezen (in de klas).

E. Lievelingskleur?

Blauw, roze en paars.

F. Lievelingseten?

Ik weet niet hoe ik dit moet beantwoorden. Alles dat lekker is? Bami, roti, nasi, tjauwmin, spaghetti, lasgne, alles met chocolade, patat, etc.

G. Welk boek vind je een aanrader? (Real/Wattpad maakt niet uit).

Op Wattpad vind ik ‘Chliché’ van Chingyonce’ echt mooi. Het is in het engels geschreven.

H. Heb je een crush op een bekend persoon?

Nee, momenteel niet.

I. Wie zou je naar Mars sturen?

Een paar kinderen in de straat bij mij (grapje;)) Niemand. Serieus, ik zou ze graag sturen.

Burn, Bitch!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu