1. Epizoda

21 3 2
                                    

Azir byl mrtev, přesto žil. Byl pouhý prach, nic, nedokázal vnímat okolí, jen nicotu. Ale cítil, že mrtev není, že někdo z jeho rodu žije.
Najednou ale něco pocítil. Prach se začal spojovat, okolí se třáslo. Po chvíli povstal mladý pohledný muž. Byl to Azir a před sebou spatřil dívku. Byla mrtvá. Ale cítil, že je to ona. Ta která ho vzkřísila. Byla z jeho rodu. Nechápal jak. Vždyť Shurima vybuchla, teď je v poušti. I jeho manželka musela zemřít.
Vzal tělo dívky a odnesl ho k oáze. Každým jeho krokem prázdná oáza se naplňovala. Tělo dívky položil do vody a odešel. Popošel pár kroků a začala v něm proudit energie.
"Ten pocit znám.." Pronesl tiše.
Jeho tělo se vzneslo. Zářil jako slunce.
Dopadl na zem. Ale už to nebyl pohledný muž. Jeho brnění celé ze zlata. Stal se Vyzdviženým. Každý Vyzdvižený má podobu zvířete. Alespoň všichni, které Azir znal. Azir nebyl vyjímkou. Jeho podoba vypadala jako kohout. Azir chtěl vědět co a jak se stalo, když zhořel. Pomocí svět nové moci mu písky ukazovaly co se stalo. Viděl že ho Xerath zradil.
"Tolik jsem mu věřil..."
"Xerathe, tvě činy nezůstanou nepotrestány!" Pronesl...

Děkuji za přečtení, v mediích máte fotku Azira, jak vypadá jako Vyzdvižený. :3

Písky ShurimyWhere stories live. Discover now