Bu fikri uygulamadan önce Ali'nin beni gerçekten sevmediğinden emin olmam gerekiyordu. Öncelik olarak Ali ile Fransa'da bir bağlantı kurmam lazımdı. Ama kötü olan çocuğu hiç tanımıyordum ve güvenilir olup olmadığını bilmiyordum. Fransa ile bağlantı kurmanın yolunu düşünürken birden aklıma benim de Fransa'da bir arkadaşım olduğu geldi. Emre. Fransa'ya 2 ay önce yüksek lisans yapmaya gitmişti. 'Sanırım bana yarsım eder' dedim kendi kendime. Ama ederdi yaa. O da biliyordu annem ve babamın beni zorla evlendirmek istediklerini. O da karşıydı bu olaya. Annem ile çok kez konuştu vazgeçirmek için. Ama benim annem vazgeçer mi?. Herneyse. Hemen Emre'yi aradım.
-"Alo, Emre. Nasılsın?" dedim süt dökmüş kedi gibi. Bu nasıl bir örnek yaa. Neyse.
-"Oooo. Selin Hanım. Siz beni arar mıydınız yaa? Dedi. Gıcık. Ama haklı yani. Biliyo çocuk sadece işim düşünce aradığımı.
-"Uzatma Emre. Senden bişey isteyeceğim. Yapar mısın lütfenn?" Dedim. Ben de az çıkarcı değilim yaa.
-" Hah işte ben de bunu bekliyodum." Dedi. Aferin.
-" Emre yaa. Hadi lütfenn." Dedim. E yalvarcam tabi başka çarem mi var.
-"Tamam prenses tamam. Söyle bakalım napcam yine?" Dedi. Oh be. Kabul etti. Şükür.
......
....
...
..
.Emreye olanları anlattım. Kabul etti. Zaten ben söylemiştim kabul eder diye. Emre de mantıklı buldu planımı ve uygulamaya koyulduk.
Hemen annemin yanına gidip Ali'nin Fransadaki adresini sordum. Hemen söyledi. Hiçbişey sormadı. Hayret. Ama herneyse işimi kolaylaştırdı. Ardından Emre'yi arayıp adresi söyledim. Emre de hemen gideceğini söyledi. Uzun bir süre Emreden haber gelmedi. Em sonunda ben aradım.
-'Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor.' Normal yani belki şarzı bitmiştir. Tam o sırda annem odamın kapısını açmaya çalıştı. Kilitlemiştim. Kapıya vuruyordu. Aynı zamanda 'Aç şu kapıyı Selin.' Diye bağırıyordu.
Aklıma gelen şey beni çok korkuttu. Acaba Emre herşeyi anneme mi anlatmıştı? Bana yalan söylemiş olabilir miydi o? Eninde sonunda öğrenecektim. Kapıyı açmak için ayağa kalktım, herşeyi göze alarak..Bu bölümde biraz geç geldi. Kusura bakmayın. Bundan sonra daha sık yazcam.Bi de kısa olduğu için çok özür. Bundan sonrakiler uzun olcak. size bi sorum var. Sizce selinin planı ne? 😉😄😊😙😙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORUMA <> ALSEL
FanfictionAlsel hayran kurgusudur. Güneşin Kızları ile hiçbir bağlantısı yoktur. Keyifli okumalar..