❄❄❄Kar yağmıştı❄❄❄

7 1 0
                                    

Evet sabah oldu herkes okulda amma ben hala hazırlanıyorum.
Tam 12 dakika gec kaldım. İçeri gizlice geçdim. Öğretmen farkına bile varmadı. Oturdum ve karşıma baktım. Yazılı bi kağıt vardı. Okumaya  başladım.

"Merhaba. Şimdi iyimisin? Kendini nasıl hissediyorsun?
Ve bide ceketin bende. Dün gece almayı unutdun.
             Sevgilerle: Adriana"

Ne! Adrianamı? O buraya nasıl geldi ki? Kafamda durmadan aynı sesler geliyordu. Nasıl ola bilir?
Zil çaldı. Koridora çıkmak istedim. Amma arkamdan biri koşarak bana çarptı:
- Napıyorsun?
- Özür dilerim.- deyip yerdeki eşyalarını toplamaya başladı. Ses tanıdık gelmişti. Eyilip çenesinden tutup başını yukarı kaldırdım. Evet oydu. Onun bizim sınıfa geçdiğini anladım. Eşyalarını yığıp dışarı koşdu. Kar yağmıştı.
Dışarı çıkdık. Ormana doğru koşuyordu. Dur diye bağırdım. Dönüp arkasına baktı. Koşup kolundan tutdum. Alnından öptüm. Sonra onu bırakıp:
- Hayır, ne yaptım ben? Neden böyle yaptım? Adriana baak. Özür dilerim. Yani nasıl oldu bilmiyorum....
- Bi şey olmaz. Sakin ol. Aramızda kalır. Ben bi kimseye söylemem.
Ona sarıldım. Nedenini bilmiyorum amma ona aşık olmuşdum sanki. Amma bi kardeş gibi. Bunları düşünüyordum ki üstüme kartopu geldi.
- Heeey napıyorsun?
- Hadi amaa?
- Al sana!!
- Hahha
1-2 saate kadar dışarıda ormanda kartopu saklambaç gibi bi sürü oyunlar oynadık çocuk gibi. Amma o yavaş yavaş hapşürmeğe başlıyordu. Hastalandı sandım. Eve aynı şekilde kucağımda apardım onu. O kadar hafifdiki çok rahatlıkla taşıya biliyordum onu.
Yarın okula gitdim amma o burda yokdu. Çok ama çok üzüldüm.

İyi gidiyormu?☺☺☺

İkiz sevgiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin