Ve škole
Ahoj Lucko, Lucí, Lůco, Lucinko: například takové pozdravy mě čekaly od holek z naší třídy kluci chodí do školy až tak pět minut před zvoněním, až na jednoho kluka kterej je tak trochu šprt. Nic proti němu nemám ale každá učitelka ho doslova miluje.
Ten kluk se jmenuje Ondra.
Má rád školu, zvířata a jinak ani nevím protože s nikým ze třídy se nebaví.
Jeden z jeho problémů je ten že on je blázen do zvířat ale jeho rodiče zvířata prostě nesnáší. Hlavně Ondry táta.
My jsme jejich sousedi, to vysvětluje že slyšíme každou jejich hádku.
A to ani netušíte proč se hádají.
Jednou Ondry máma začala ječet na jeho tátu za to že jí dal o dvě koruny míň.
Nevěděla jsem co si mám myslet.
Roman(Ondry táta)
Je dost bohatej a pořád půjčuje Lence(mámě) nějaký prachy. Když je takovej pracháč tak netuším proč ji ty dvě koruny nedal...asi neměl drobný nebo nevím.
Je mi patnáct proto chápu že moje máma nechce poslouchat jejich hádky.
Ani nevíte co mi mamka řekla: Lucie pojď sem
J: Ano mami
M: Přestěhujeme se hned zitra, už máme nový byt.
J: ale mami já...
M: nezajímá mě že tu máš kamarády.
J: ty si opravdu máma......
M: dořekni to...
J: nazdar
M: kam jdeš
J: Myslíš že jsem ho neviděla
M: koho
J: Toho miláčka
M: Ty myslíš ...
J: jo myslím a jak se jmenuje?
M: nejdřív mi řekni kam jdeš
J: nevím
M: jo ok a jmenuje se Fanda.
J: hm.....si dobrá.
M: v čem?
J: že se dokážeš vyspat s každým Marie.
M: jsem tvoje máma neříkej mi jménem.
J: myslíš že se chováš jako máma.
M: jdi
J: RádaRychle jsem vyběhla po schodech do mého pokoje, kde jsem našla vak od Vans.
Nevím co si zabalit.
Něco zarachotilo na zahradě.
Z okna byla vidět máma která zalezla do auta a jako vždy vzala do ruky mobil.
Přišla mi sms.
Maminka píše: Ahoj i když si na nás naštvaná tak zítra máš narozky. A ten dárek ti dám je vedle lednice. Ale to neznamená že tě mám ráda.
Už nebudeš ta moje malá hodná holčička.
Odešla jsem do auta aby si mě nemusela vidět.
Ahoj " máma".Ona odešla aby jsem jí neviděla tak musím ji sebrat nějaký prachy.
Tady má peněženku.
100, 100, 1000,2000, 500,200, 100,200,
4 200 celkem dál už ji to brát nebudu snad mám ještě něco v peněžence.
Taky bych si mohla vzít něco k jídlu a pití.
Jdu okolo lednice. Je tam nějaká krabička. Ani jsem jí neotevřela jen vzala do svého pokoje a hodila do vaku. Dál jsem balila nějaký oblečení, nabíječku a peněženku. Taky sluchátka a vodítko na psa který skončilo až na dnu tašky.
Moje kroky už vedly přímo k botníku. Válely se tam tenisky tak mi nezbývalo nic jiného než si je obout a najít naší fenku která by měla běhat po zahradě.
Less jdeme se projít. Ale ona nikde. Less jdeme!! Prošla jsem celou zahradu ale ona.... pryč. Proto jsem otevřela vrata a mířila přímo k autu ale ono tam nebylo...
Potom mi to došlo.
Před týdnem
Dostala jsem stěně Lessie( lesí).
Máma mi řekla že jak budu zlá tak mi ji odveze do útulku.
Současnost
Ne.... To my nemohla udělat.
Kráva...
Počkat co když je v autě toho...
Less zakřičela jsem ještě jednou kdyby náhodou byla na zahradě. Ne opravdu tu není. Běžím směrem ke kauflandu který je odtud asi pět minut cesty.
(U kauflandu on pracuje)
On naštěstí neví že jsem se s mamkou pohádala což je plus pro mě.
Asi vás zajímá jak jsem se s ním seznámila.
Obyč den,sama doma a on přišel no a tak jsme kecali dokud nepřijela mamka.Ok zpět k tématu. Hledala jsem obchod jménem potraviny...
Cukrárna, pekařství, lékárna a tady potraviny.
"Dobrý den je tady František Fiala?"
Oslovit paní která tu pracuje snad zvládnu.
"Ano pojď" Odpověděla.
"Dobrý den pane Fialo je tu nějaká dívka."
" Ahoj strejdo. Půjčil by si mi prosím klíče od auta? Posílá mě mamka že si zapomněla
Nějakou kartu. "
Ani nic neřekl jen mi podal klíče a zašeptal že tam mám dárek.
Popadla jsem klíče a utíkala plnou rychlostí k autu.
A teď už zbývá jen najít auto...
Stálá jsem před jeho škodovkou a modlila se aby tam Less byla.
Lessie kde jsi zakřičela jsem na naše štěňátko vlčáka.
I když vím že marně.
Koukám že za kaufem je kopec mohla bych si tam lehnout.
V tu chvilku kdy moje tělo se položilo na trávu mi z oka ukápla první kapka vody.
Tu kapku následoval pláč.
O deset min déle
Nebaví mě tu ležet půjdu se po Lessie kouknout tam do vedlejší vesnice je odtud asi pět km.
Ale nechám to na později.
Musím vrátit klíče od auta.Tak jdu se podívat jestli je auto zamčené ale hlavně jdu pro ten dárek on Fandouše.
Hm....je to docela velká krabice.
Wow penny board...to nemyslí vážně....super opravdu..
Ještě že jsem si nevzala ten co je doma. Není skoro k použití myslím že by dlouho nevydržel.
Nevím už se mi ten starej ani nelíbí.
(Cestu k potravinám vám ani nebudu popisovat nic zajímavého se nestalo,
Teď se přesuneme o deset minut dopředu)
"Tak čau." Vykřikla jsem když jsem odcházela od Fandy z práce.
"A děkuji" jsem dodala, ale tak aby mě neslyšel.
Opět jsem procházela okolo jeho auta ale nedocházelo mi že nemám kam jít...
U kauflandu procházela moje třídní.
Říká: Ahoj tak co v pondělí u doktora?
Já: paní učitelko psala jste že je ředitelské volno, u žádného doktora ....
U: chceš mi říct že si u doktora nebyla?
J: nebyla ..
U: tak běž já už musím. Zítra se potkáme ve škole
J: no asi... Nashledanou
U: čauMomentálně mám namířeno zpět na louku. Ještě že mám tu deku mám si na co sednout. A vůbec co mi dala máma? Třeba se mi to bude hodit.
Tak co líbí?
Zatím to je nic moc.....
No ale snad to zlepším.
A zajímá vás co dostane Lucka od mamky ?
ČTEŠ
Jsem jenom štěně
AdventureLucka youtubery nesleduje a určitě neposlouchá slzu. Je to ale i o štěňátku