Signs of popular artists

796 89 113
                                    

Aries: Lady Gaga, Gérard Way, Sehun Matthew Healy, Brendon Urie, Elton John, Aretha Franklin.

Taurus: Patrick Stump, Melanie Martinez, Kellin Quinn, Adele, Stevie Wonder, Cher.

Gemini: Troye Sivan, Kanye West, Josh Dun, Paul McCartney, Prince, Kendrick Lamar.

Cancer: Lana Del Rey, Ariana Grande, Ringo Starr, Luke Hemmings, Selena Gomez, Luke Bryan.

Leo: Shawn Mendes, Joe Jonas, Madonna, Demi Lovato, Robert Plant, Whitney Houston.

Virgo: Floresce Welch, Liam Payne, Beyonce, Michael Jackson, Roger Waters, Freddie Mercury, Niall Horan.

Libra: Halsey, John Lennon, Marina and the Diamonds, Bruno Mars, Brian Johnson, Eminem, Lil Wayne.

Scorpio: Drake, Katy Perry, Anthony Kiedis, Tyga, Lord, Keith Urban, Ciara.

Sagittarius: Frank Sinatra, Miley Cyrus, Chanyeol, Tyler Joseph, Jay Z, Nicki Minaj, Taylor Swift, Sia, Britney Spears.

Capricorn: Alex Turner, Zayn Malik, Louis Tomlinson, Hayley Williams, Elvis Presley, Jimmy Page, David Bowie, Lee Kiseop.

Aquarius: Justin Timberlake, Harry Styles, The Weekend, Ed Sheeran, Steve Perry, Garth Brooks, Bob Marley, Shakira.

Pisces: Justin Bieber, Kurt Cobain, Rihanna, George Harrison, Camila Cabello, Chris Martin, Adam Levine.

If you know any more artists or famous celebs with the same sign as you feel free to comment them, I would love to hear:)

Zodiac Signs Where stories live. Discover now