[13]

70 13 2
                                    

"Am o drama queen. Imi lipseste cineva, dar nu pot sa ii dau mesaj. Am un orgoliu pe care l-am călcat de atâtea ori in picioare pentru el si acum nu mai am de gand sa fac asta, dar simt ca mor pe dinauntru  daca nu o sa vorbim curand. Ce sa fac?"

"IL BAGI IN SEAMA.

Iti lipseste cineva? Ce faci? Preferi sa stai sa suferi dupa persoana aia în loc sa ii fii aproape? Ai o drama queen ca nu gândesti lipede, VREI CEVA? DU-TE DUPA EL. Daca imi lipseste cineva o/il bag in seama, ok? Poate nu imi da motive sa o fac, poate nu merita sa o fac dar macar stiu ca EU am incercat, ok?

Lasa-l dracu de orgoliu. Stiu cum e sa il ai, dar cand trebuie sa il las jos mereu o fac pentru oamenii importanți. Daca simti ca "mori pe dinauntru" daca nu o sa vorbiti. De unde stii ca el nu gândeste acelasi lucru? Poate si el are orgoliu si eu am orgoliu si toata lumea are orgoliu. Eu sunt genul de persoana care actiomeaza. Frate? Vrei sa vorbesti cu cineva? Baga-l in seama si gata sau daca nu...poti sa iti faci scenarii in cap cu ce face el."

Nu stiai cu cine vorbesti si ca persoama aia esti tu...asa ca asta e ceea ce mi-ai zis. Probabil ca ai dreptate ca nu gândesc limpede...la cum ma simt cred si eu.
Stii, chiar esti important pentru mine, dar sa imi joc orgoliul in picioare doar pentru ca incerc. Incerc de ceva timp, dar nu e niciun rezultat. Nu cred ca tu te gândesti la acelasi lucru, nu cred ca te gândesti o secunda la mine, daca sunt bine sau daca am deschis ochii in dimineata asta. Daca am mancat sau daca ma doare ceva. Stiu ca si tu ai orgoliul tau... dar tu niciodata nu il vei calcă in picioare pentru mine...

Si stai, tu esti genul care actiomeaza? Cu mine nu ai actionat niciodata, nu mi-ai scris niciodata. Asta pentru ca nu ti-am lipsit niciodata, nu?

Cineva mi-a zis " daca tu nu te simti fericita, pleci."

Sa raman sau sa plec?

Sa continui sa fac scenarii sau sa iti scriu.

Spune-mi tu...

Du-te dracu cu tot cu sfatul tau.

Ps: daca stiti engleza, treceți pe la noua mea carte "Drama queen"

du-te dracuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum