[] multimedya Su []
Annemi kaybedeli tam 1,5 yıl olmuştu boşluktaydım iyi değildim hala da öyle. Üzerinde o kadar zaman geçmesine rağmen sanki onu daha dün bırakmıştım o soğuk topraklara düzenli olarak ziyaret ederdim mezarını ve her gidişimde ona çiçek alıp bırakırdım toprağına aynı zamanda sulardım da bunu yapınca içimi huzur kaplardı çünkü inanırdım ki annem gökyüzünde bir yerlerde hep beni izliyor buna inanmıştım bu hep böyleydi.
Babamla yaşıyordum ya onuda hala unutamadığım o feci trafik kazasında annemle birlikte kaybetseydim düşünmesi bile gözlerimi ıslatmaya yetiyor...
Adım Su 17 yaşındayım ve lise 3. sınıf öğrencisi olmak üzereyim çünkü 3 gün sonra okullar açılacak bir an önce okulun açılmasını bekliyordum çünkü eğer okula gidersem okulda geçirdiğim zamanlarda belki bir nebze olsun annemin yokluğunu azaltırdı tabii sadece bu yüzden değil okula bu kadar gitmek istemem ben diğerlerinin aksine okulu çok severdim ben bu yüzden başarılıydım ya zaten bana göre insan sevmediği ve istemediği bir şeyde başarılı olamaz..
*****
Babamla İstanbul'a yeni taşınmıştık eski evimizdeki eşyaları da orada İzmir'de bırakmıştık bunu ben istemiştim çünkü o evde o evin her eşyasında annemle olan o güzel anılar vardı tekrar bunları o yokken kullanmak benim için çok zor olurdu babam da beni kırmayıp kabul etti o da en az benim kadar üzülüyordu ama ben daha çok üzülmeyeyim diye bir şey hissettirmiyordu
Burada yeni bir hayata başlayacaktık hadi ama bu göründüğü kadar zor olamazdı ..Yeni okuluma da burada başlayacaktım tabii ne yalan söyleyeyim hiç de heyecanlı değildim iyi ki de öyleydim bu huyumu seviyordum kolay kolay hiç bir şey için heyecanlanıp üzülmezdim ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CanSu'yum..
Lãng mạnSu Can'ın Su'yu Can'da Su'yun Can'ı birbirlerinin CanSu'yu olmak için yaşıyorlarr...