,,Už bys měl jít." řekla Scarlett a usmála se. Úsměv jsem ji opětoval a odešel z kuchyně do chodby. Obul jsem si boty, a vyšel z jejího bytu s rozloučením.
Sám vlastně ani nevím kdo to je,co to je,proč tu je,od kdy tu je a hlavně co to tu dělá.
Scarlett. Dívka kterou jsem potkal včera a dneska už ležel u ní v posteli. Takhle rychle mi to nešlo ani na škole.Celou cestu jsem měl pocit,že mě někdo sleduje,jenže když jsem se otočil nikdo za mnou nebyl. Povzdechl jsem si a šel směrem k Elephant Mountain. Vždycky jsem si tam chodil pročistit hlavu. Když jsem se naposled otočil někdo mne k sobe zatáhl a já uviděl jenom černotu.
,,Johansson! Okamžitě mi řekni kdo to je?!" křikl nějaký hlas. Chtěl jsem se pohnout ale nic nešlo. ,,J-Já nevím!" křikl další hlas a místností se ozvala rána. ,,Není to ten Justin Bieber?!" ,,Ne není!" počkat cože? Vždyť já jsem Justin Bieber! Kdo by jsem asi tak byl?! ,,Scarlett! Nikdy jsi nelhala! Kdyby si nezabíjela tak dobře tak tě už dávno i s tím-" zasekl se a asi čekal na jméno. ,,Jason McCann."
Cítil jsem jak můj mozek zpracovává poslední okamžiky které se odehrály. ,,Jason McCann." to jméno mi pořád lítá v hlavě s jedním hlasem. Scarlett. Otevřel jsem oči a hned jsem viděl rozmazaně. Sedl jsem si a promnul si spánky. ,,Jason McCann se probudil." řekla malá sestřička-zdravotní-počkat. Zdravotní? Ehm. Co dělám v nemocnici? Rychle odešla a zamkla za sebou dveře. Rozhlédl jsem se kolem sebe a můj zrak zůstal na mém břichu. Do místnosti vešel člověk v černém a hodil po mne bílé triko s vystřihem V a kalhoty do černé barvy. Asi řekl čínsky obleč se a odešel. Triko jsem si oblékl a prsty přejel po jizvě na mém břichu. Kalhoty jsem si natáhl na nohy a poté zapl koplopec.
Vyšel jsem z pokoje a můj zrak započal na hnědých vlasech které byly otočené zády ke mne. ,,ehm. Scarlett?" zeptal jsem se té osoby a zaklepal jí na rameno. Otočila se. Byla to Scarlett. ,,Už to není Scarlett. Ale Madison." řekl malý tlustý mužík. ,,A ty jsi?" ,,Ju-" ,,Jason McCann." řekla za mě Scarlett, teda spíš už Madison. ,,Co jste mi udělali s břichem?" zeptal jsem se a moje ruka vyhledala pas Madison a jemně ho zmáčkla. ,,Jenom horizontální řez. Dali jsme ti do podbříšku balíček. S drogou samozřejmě." ,,Počkat. To jsme si nedohodli. Řeklo se jasně jenom ukázat a vyšetřit, když tak vyléčit." řekla Madison a vytáhla ze svýho opasku zbraň. ,,Okamžitě mu to vyndáš, nebo to tvoje láska nepřežije!" křikla a mne naskočila husina. Proč-Proč má zbraň? Panebože do čeho jsem to zamotal? ,,Nemůžu mu to vynadat tady v Tai-Wanu. A ani v žádném městě poblíž Číny. Musíte odletět buď do Evropy nebo Austrálie!" ,,Proč tak daleko?!" křikla Madison a vystřelila do dveří. ,,Proč si vystřelila do těch dveří?" ,,Tak za prvé. Neodbíhej do tématu. A za druhé...tvoje tatérka nás poslouchala." řekla a šla k velkým dveřím a otevřela je. Před její nohy spadla už od krve umazaná dívka, s dřevěnými jehlami ve vlasech. ,,Od kdy ses tohle naučila?" zeptal se znovu ten muž. ,,Je to jenom instiknt. Tvrdý výcviky v životě. A nakonec pomsta. Nic víc." řekla a sedla si na křeslo na proti muži. ,,Yangu. Dej mi ty pasy a občanky a letenky do tý Evropy ať mu to vyndají!" křikla a její ruka vyhledala tu mojí a stiskla jí. ,,Fajn fajn. Tady." luskl a přiběhly dvě ženy a podaly nám pasy,občanky a letenky. Jason McCann. 1.3.1994 a nakonec můj falešný podpis.
Na letence zase stálo from: Tai-Wan to:Switzerland,Geneva
,,To je ale do Švýcarska?" řekla zmateně Madison a koukala na letenku jak moji tak i svoji. ,,A vadí to někomu?" zasmál se Yang a zapálil si svůj doutník. ,,Máš pravdu. Nikomu to nevadí." řekla Madison a svojí zbraň namířila na Yanga. Zmáčkla spoušť a na velkém okně se objevila červená tekutina. Nebojím se. Zvykl jsem si na to, protože můj děda taky zabíjel lidi, ale ne pro svojí srandu. Nebo aspoň doufám.Jason McCann a Madison. Má vůbec nějaké příjmení?! Bože a proč McCann? Proč Jason?! Chci vysvětlení. Okamžitě! Ještě dneska ráno to byla Scarlett! Teď najednou Madison. Co bude zítra?! TaiWan uz nebude a bude místo toho tady stát nějakej zasranej památník na kterým bude stát ,,Zde byl Tai-Wan."? Chci zasraný vysvětlení!
ČTEŠ
CONFIDENT.
RomanceRole se vyměnily a teď je vše drsné převedeno na ženu. Justin Bieber (25) Justin už 15 let žije v Taiwanu. Měl pohodový život dokud nepřišla ona. Scarlett Johansson (21) Vraždí,krade,pašuje drogy. Dívka která má za života peklo. 3 roky dělá to co d...