Kız kulemsin~jungkook (Part 1)

505 27 7
                                    

Bu hikaye NilDoan1 ve tüm okuyuculara ithafen;
"Jungkook kız kulesine de gidelim mi?"
"Hayatım sen yorulmadın mı?"
"Ama hayatım benim hayalimde evlendiğim adamla kız kulesine gitmekte vardı.Noluuur?"dediğinde jungkook sana kiyamamis ve kız kulesine gitmistiniz.
Jungkook ile birlikte Türkiye'ye gelmistiniz aileni ziyarete.Onlari gercekten çok özlemiştin.Ama gelince biraz buraları turlamak geldi ve İstanbul'a geldiniz.
Kız kulesine geldiğinde herkes jungkook'a bakıyordu.Tamam ünlü olabilir ama bu onlara bakma hakkını vermez diyerek koluna daha çok girdin.
Bazi kızlar size kıskançlık ile bakarken bazıları da kin ile bakıyordu.Sen de inat onlara aynı tepkileri yollarken şekilden şekile girmiştin.
Jungkook bu haline gulmustu.Hayir yani onu kıskanmakta suç oldu.Keske sen de onu kıskandırabilsen diye dusunurken kız kulesine eski sevgilin girdi.Bunun burda ne işi vardı.Hemen jungkook'la buradan çıkmanız lazım..
"Jungkook sıkıldım kalkalim mı?"
"(Adın) daha yeni geldik biraz oturalim kalkariz.Hem yoruldum,biraz dinlenmem lazım"dedi ve sandalyeye daha çok sindi.
Sen sinirden ne yapacağını bilmiyordun.Al işte.Eski sevgilin tam karşına oturmuş sana bakıyordu.Bi bu eksikti...
"Başka bi yere gitsek"diyerek tırnaklarını yiyordun ve bi yandan da o çocuğa bakıyordun.
"Bi sorun mu var?"
"Hayır sadece.."
"Sadece ne?"
Hemen bi kabahat uydurman lazımdı.Imm ne diyebilirdin...
Hayır bunu diyemezdin.Kendini kocana rezil edemezdin.Ama başka şansın yoktu.
"Özel günüme girdim" dedin utana sıkıla..
"Bitanem lavobaya girsen,ben burayı bayağı beğendim.Deniz kenarı bi yer iyi geldi."dedi.
Off jungkook niye zoru oynuyosun.Gidek işte.Götün mü yapıştı oraya.
"Buranın hikayesini biliyor musun?"diye sordun.
"Buranın hikayesi mi var?"dediğinde olumlu anlamda başını salladın.En azından onu oyalarsan belki eski sevgilinle sataşmaz..
"Bizans imparatorunun bir kızı olur ve kral buna çok sevinir. Kral ülkenin bilginlerini kızını yetiştirmesi için görevlendirir. Ancak bilginlerden birisi kızının 18 yaşına geldiği zaman bir yılan tarafından sokularak zehirlenip öleceğini söyler. Bu yorumdan etkilenen kral denizin ortasındaki küçük bir ada üzerinde bulunan kuleyi düzenlettirir. Kızını buraya yerleştirir, böylece yılandan kızını korumuş olacaktır."
Jungkook hemen lafa karıştı;
"Belki de deniz yılanı sokcak bu kralda hiç akil fikir yok he"dediğin de kahkaha atarsin ve eski sevgilin sana bakar.Hemen eski ciddiyetini geri getirir ve devam edersin;
"Yıllar geçer kız on sekiz yaşına yaklaşır bütün tedbirlere rağmen, kıza gönderilen üzüm sepetinin içinde bir yılan kuleye gider. Kimse farkına bile varamadan prensesi yılan sokar, zehirler ve kız ölür. Bu olay karşısında çok üzülen kral kaderden kaçılamayacağını anlar.Boyle bi hikayesi vardır."dersin ve tam sözü bitirecegin sıra jungkook konuşur;
"Devamını bilmiyorsun sanırım" deyince garipçe ona bakarsın.Sırıtarak anlatmaya başlar;
"Kız kulesi sıkılırmış artık yalnızlıktan.Martilar ve dalga seslerine eslik edemezmis.Gunesin doğuşu ile parlayamaz olmuş.
Bi gün karşısına galata kulesi yapılmış.Galata kulesi de tüm heybetiyle duruyormus.Kız kulesi onun bu heybetine kendini kaptırmış.Ona aşık olmuştu.." sen jungkook'u şaşkınlıkla izlerken bi yandan da meraklı çocuklar gibi onu dinliyordun.
"Kız kulesi eski haline dönmüş.Eskisi gibi parlıyormuş.Onun böyle parlamasına galata kuleside aşık olmuş.Ama ona aşkını nasıl duyuracakmis.Arada koskoca deniz varmış.Galata kulesi çok üzülmüş bu duruma.Ama çözüm bulmuş.Mektup gonderecekmis sevdiğine.Ama nasıl gonderirmis ona.Sesini oraya nasıl duyururmus derken bi adam onun halinden anlamış ve yazdığı bütün mektupları almış göğsune koymuştu.Galata kulesinden atladiginda ise bütün mektuplar denize dusmustu.Galata kulesi buna uzulese de dalgalar ulaştırmisti kız kulesine.
Kız kulesi aşkının karşılıksız olmadığını anlayınca gün geçtikçe parliyormus denizlere doğru,galata kulesi de yıllara ragmen daha bir kuvvetli daha bir sağlam suzuyormus sevdiğini...
Sen de benim kız kulemsin (adın),gün geçtikçe bağlanıyorum sana aramızda mesafeler olsa da.."
Sen bi an duygusala baglayip lavobaya koştum ve ağladım duygusallıktan.Ama şunu çözmüştün çoktan
Senin bir galata kulen vardı
O da sadece jungkook'tu...

Part 2 olcak
Arkadaşlar bence bu bölüm süperdi lutfen oy verin ve yorum yapın
Eğer yorum ve vote gelmezse devam etmeyebilirim
Ama ne özlu söz uydurdum he sonunu ben uydurdum yani alıntı değildir 😋
Nese bunun Part ikisi de olcak
Muhtemelen yarın yayınlarım
Ama bu bölüm cidden güzel oldu
Nese bana şimdiden destek çıkan arkadaşlarım var;
*NilDoan1
*Marktuan493
*jimisna
*SudeDiler
*aziil1sila2
*eun_taegeun
(İsmini bulamadıklarım varsa üzgünüm)
Onlara ve oy veren arkadaşlarıma içten teşekkürler şimdiden destek oldukları için okuyan kisilere de teşekkürler
Hepinizi seviyorum 💛💜💚...

Bts İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin