Můj život

133 7 1
                                    

Můj život není jako život ostatních osmnáctiletých dívek.

Já svá rozhodnutí o životě nekonám.Rozhodují o nich moji rodiče.Tedy spíše naše zvyky.Má matka a můj otec měli domluvený sňatek od svých rodičů.Tedy když bylo mé matce 17let byl pravý čas se vdát,mít děti a manžela.Dá se tedy říct že jsem pozadu.
Je to zvyk, o svém životě nerozhodovat.Vaši rodiče vám musí zajistit dobrou budoucnost,tedy alespoň podle nich.Musi vám domluvit sňatek, manžela se kterým budete muset ve vhodném věku začít žít,a za nějaký čas mít dítě,ale je tu jeden menší problém.Já tento život žít nechci a nehodlám ho takhle žít.
Za pár dní mám odletět do Londýna za svým nastavajícím Johnem Blackem.
Ve svých osmnácti letech mám být provdaná za muže kterého ani neznám.

Johna sem viděla asi jen čtyřikrát za celí můj život,abych vám řekla pravdu nesnáším ho,přímo ho nenávidím.Je namyšlený,sobecký,odporný,arogantní.
Myslí si že žádná žena mu není dost dobra.Je to ten nejhorší člověk kterého sem v životě potkala.A ja se mam za nej provdat.

Jak říkávala má babička.

"Nejlepší věc v životě je najít někoho,kdo zná všechny tvé chyby,omyly i slabé stránky , a i přes to si stále myslí,že jsi úplně úžasná"

Doufám že se vám první část mého nového příběhu líbí,stejně jako mne,a že vás bude bavit.:)

SpoutanáWhere stories live. Discover now