"Gesturile unei persoane spun mai mult decat vorbele ei!"
Deci:
O relatie parinte-copil se bazeaza pe: IUBIRE, ÎNCREDERE, RESPECT!
Da, si un parinte ar trebui sa respecte un copil si drepturile lui la fel cum copilul trebuie sa il respecte pe el pentru ca i-a dat viata si il creste.
Daca un copil se comporta foarte urat si nu merge sa il educi cu vorba buna, te apuci si dai in iel si ii spui "Eu te-am facut, eu te omor"?!? ALOOO!!! De ce naiba l-ai mai facut ?
Dai in el...de ce? Nu totul merge din prima, e logic! Din greseli invătăm!
Incerci mii si mii de metode dar NU IL BATI!
Pentru ca il jignesti, il bati, tot nu se cuminteste, uneori devine chiar mai rau.
Sti de ce? Poate că tu il faci in toate felurile la nervi, dar il afecteaza, crede-ma!
Unii copii ajung sa spună "Daca tot spun ei ca sunt prost,idiot, etc. cu toate ca ei stiu ca nu sunt, hai sa fiu...macar sa nu ma faca degeaba!"
Prin asta copilul tău ajunge TRAUMATIZAT! II DISTRUGI VIATA!
Daca ia prea multe lovituri, ii traumatizezi copilaria iar viata ii este afectata. El poate face la fel cu copilul lui...
Copilul lui la fel cu copilul lui...
Si tot asa,pot fi afectate multe generati.
Daca nu va face asta, involuntar isi va lasa copilul prea liber, crezand ca ii poate oferii tot ceea ce tu, ca parinte, nu ai putut sa ii oferi lui, iar atunci va scapa de sub control, ajungand la multe lucruri neplacute.
Insa nici tu, copile, nu iti aduce parintele in stadiul de: "EPUIZAT MENTAL SI FIZIC".
Ajuta cand poti, respecta-ti lucrurile pe care trebuie sa le faci, adica: scoala si curatenie.
Nu e asa greu sa iti răpesti 15 minute din timpul tau in care stai pe tableta, telefon sau calculator pentru a da umpic la tine in cameră cu aspiratorul sau pentru a mătura si pentru a sterge praful.
Asculta cand ti se spune sa faci ceva, pentru ca parintii tai nu iti vreau raul!
Relatia parinte-copil este extrem de importanta.
#parerea_mea
CITEȘTI
Ingeri Renăscuti
Novela JuvenilHei! Aceasta este o carte in care eu imi voi scrie sentimentele... tot ce iubesc eu la viata asta. La fiecare capitol voi posta la media o poza cu un status si voi adăuga la inceput cate un status. Sper să vă placa si nu uitati: "Nu vă incredeti in...