Capitolul 4

121 7 0
                                    

E dimineata. Razele soarelui se strecoara printre jaluzelele dormitorului meu si ma trezesc tandru. Azi urma sa fie o zi oribila, e prima zi de scoala, fiind si scoala noua, prieteni noi, dusmani noi, ma infioara si mai tare. Mereu am fost invidiata, nu stiu de ce sau daca am facut ceva ca sa ii ranesc pe ceilalti mi-as fi amintit asta, pur si simplu nu stiu ce aveau cu mine, poate din cauza felului cum arat sau ca sunt capitanul echipei de inot.

Ma trezesc din pat cu greu, ma uit la ceas...e ora 7;30 si la ora 8;00 incep cursurile...

-Ah, nu-mi vine sa cred o sa intarzii in prima mea zi de scoala...bun lucrat Steph, Bun lucrat...

Ma duc la baie, imi fac cel mai rapid dus din istoria dusurilor, ma spal pe dinti si ma aranjez cat mai natural posibil pentru ca nu vreau sa atrag atentia asupra mea...

Ma imbrac intr-o pereche de blugi negri, un tricou alb si o jacketa neagra care merge de minune cu blugii si desigur pantofii mei de la ,,Tom Tyler,,...nu ma imbracasem cine stie cat de frumos dar merge, si cum spuneam nu vreau sa atrag atentia...

Cobor jos sa iau macar ceva de mancare sa mananc pe drum...ma apropii de bucatarie, si trecand prin living observ ca pe masa de langa canapea este lasat un bilet...

Biletul era scris cu pix rosu...,,Azi e prima ta zi de scoala, ma bucur ca iti incepi noua ta viata dar tine minte, mai sunt doar 4 zile si o sa iau ce imi apartine...sper sa ne vedem prin liceu,,

-Semnat Lucifer, spun eu cu o voce speriata...

Il iau cu mine la scoala, il bag in ghiozdan caci nu vreau sa il gaseasca altcineva...

Eram speriata, eram confuza si cel mai rau terifiata dar nu din cauza liceului, din cauza biletului...Am iesit imediat din casa si m-am indreptat spre autobuz fara sa mai imi iau ceva de mancare, uitasem tot...nu mai stiam nici pe ce planeta sunt...
Ma asez in autobuz langa un baiat blond, pentru ca nu mai erau locuri...nu ii puteam vedea fata pentru ca se uita spre fereastra...Ma simteam ciudat, ma asezasem langa un strain pe care nici nu l-am intrabat daca este ocupat sau nu...

Imi iau inima in dinti intr-un sfarist si spun:
-Scuzama, e ocupat aici?

El intoarce privirea spre mine si spune;

-Nu...

Am ramas uimita...fata aia, parul ala, ochii aia...

Nu stiam de unde il cunosc sau ceva dar dupa felul cum ma privea ma simteam ca si cand si el m-ar fi cunoscut...

Da, acum mi-am dat seama...e baiatul de la spital, el e...

Uitandu-ne amandoi unul la altul am spus:

-TU...

-Tu...

-Esti baiatul de la spital care ma tinut de mana, ce cautai acolo, cine esti si ce cauti tocmai in LA?

-Cam multe intrebari pentru o zi...nu?

Nu am apucat sa raspund caci telefonul a inceput sa sune...,,TRRRR,,

-Alo?

-Alp, steph ce faci...sunt matusa Juli...

-A bine, sunt in autobuz ma indrept spre scoala...

-Da stiu, ti-am lasat micul dejun in bucatarie, l-ai mancat?

-Nu am avut timp, m-am trezit tarziu foarte tarziu...

-A, sa mananci ceva ai nevoie de energie...

-Bine...

-A si nu uita, sa zambesti si sa nu te mai gandesi la cele intamplate si cel mai important sa iti faci prieteni noi...

Pact cu diavolulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum