Ma indrept spre usa cu rapiditate si ma uit pe vizor...ochii aia, parul ala, zambetul ala...era el, Michael...
Deschid usa si il privesc surprinsa...oh, ce proasta sunt...cum am putut deschide usa asa...in pantalonii si maieul unchiului meu plus ochelarii de vedere ...oh...acum nu mai am ce sa fac...
Ma uit la el zambind si il intreb...
-Esti bine?
-Da, am venit sa vad cum te simti...am auzit ce s-a intamplat la scoala...
-Serios?...inca se vorbeste despre asta?
-Da...cam asa ceva, dar nu ai de ce sa te simti prost se intampla tuturor asta...
-Da...
Il privesc zambind si il intreb...
-Vrei sa intri?
-Da...spune el razand si intrand in living...
Oh, oare ar vrea sa iesim in oras?...dar nu ca la o intalnire, doar asa ca prieteni...sau la o intalnire?...taci Steph esti o proasta...
-Auzi Stephanie, vrei sa iesim in seara asta in oras?
-Da...ma duc sa ma pregatesc
-Ok, sa nu stai mult...spune el razand...
Eu pornesc spre baie sa imi fac un dus rapid...
Oare e bine sa ma indragostesc de el?...daca ma va ranii?...ah mama astazi am intalnire spun eu cu lacrimi in ochi, ah tata as vrea sa fii aici sa vorbesti cu el ca de la barbat la barbat...Incep sa plang adanc sub dus...m-am lasat pe spate si am lasat apa sa imi mangaie corpul si sa imi treaca plansul, nu vroiam ca Michael sa ma vada asa...
Ies de la dus, imi indrept parul cu placa...ma imbrac intr-o pereche de blugi negrii si un maieu alb si bine inteles tenesii mei preferati...Nu m-am machiat decat foarte putin cu un ruj rosu si niste rimel...in rest ochelarii mi I-am lasat acasa si mi-am pus lentilele de contact...
Le dau repede mesaj matusei si unchiului ca sa nu se ingrijoreze si cobor la parter...
Cand ma vazut a ramas cu gura cascata eu lasandu-mi capul in jos nestiind de ce face aste am spus...
-E ceva urat?
El rade...
-Nu, esti perfecta...
Rosesc un pic fara sa isi dea seama...
***************************(dupa patru ore la iesirea din cinema)
-Cum a fost filmul?
-A fost foarte frumos, mai ales finalul...
-Mai mergem undeva sau mergem a casa, intreaba el...
-Da vreau sa iti arat un loc special...
Am ajuns la locul respectiv...
-Aici ai vrut sa ma aduci?...pe un deal?....spune el razand...
Eu nu ii spun asta si inaintez urcand dealul oprindu-ma pe o stanca de unde se vede tot orasul....
Venind dupa mine si asezandu-se la doi centimetrii departare de mine spuse...
-E cel mai frumos loc din lume, jur...
Eu zambesc...
Nu mai spune niciunul nimic si ne uitam amandoi la oras...deodata incepe sa ploua foarte tare...el dandu-mi hanoracul lui intreaba...
-Mergem?
-Nu are rost, oricum ne vom uda...hai sa mai stam un pic te rog...
-Ok...
Ne punem in sezut unul langa altul el punandu-si bratl in jurul umarului meu iar eu punandu-mi capul pe umarul lui...
Stam ce stam in acea ploaie foarte rapida, pana cand am ajuns sa ne uitam unul la altul...
Ne apropiam din ce in ce mai mult unul de celalalt pana cand buzele noastre s-au unit intr-un sarut pasional...
Ne-am oprit din sarut, eu nespunand nimic ne-am indreptat spre casa...
*****************(ajunsi in fata casei mele)
-Am facut ceva gresit in legatura cu sarutul?intreaba el...
-Nu doar ca sarutul ala...
El se intoarce pe calcaie si pleaca spunad...,,imi pare rau,,
Eu fug dupa el ducandu-ma in fata lui si dandui un sarut scurt ii spun...
-A fost perfect, sarutul ala a fost perfect...
Fug imediat ce spun asta direct in casa uitandu-ma la el pe fereastra el zambind imi face cu mana...
Fug direct in camera mea si vreau sa iau laptopul sa vorbesc cu Deny...dar pe laptop era un bilet...
Il deschid imediat si incep sa citesc...
,,In seara asta pactul ia sfarsit, fii pregatita...Lucifer,,
Sunt atat de speriata, cine naiba e asta Lucifer si ce vrea de la mine?...Ma bag la somn sa nu ma mai gandesc la asta, somnul luandu-ma imediat...Gata si cu acest capitol💟💟💖 a fost scurt stiu asta dar capitolul urmator va va da pe spate💖💟
Sper sa va placa, m.am straduit cam mult la el deoarece l.am rescris de trei ori pentru ca nu se salva...💖💋
Pupicei🙈🙈💋