Ajungem la cinema și mergem în sala unde va începe "Sub aceeași stea".
După film...
- Wow! Filmul a fost minunat!
- Da..... Cam prea multă iubire..... zice Alex râzând.
- Ămmm...... Eu trebuie să plec.....
- Atunci ....te conduc! zice el încrezător.
Ajungem acasă și pentru o clipa ne oprim în fața casei mele și ne uităm unul la celălalt...
- Pai.... Noapte bună! zic eu spărgând tăcerea.
- Noapte bună.....!
Intru în casă, mă duc să.mi fac un duș, mă arunc în pat și fără să îmi dau seama adorm.25 Iulie, Duminică
Mă trezesc la ora 10:30 și mă duc jos să mănânc și când vreau să deschid frigiderul văd un bilet.
" Bună dimineața, Alina! Eu și tatăl tău am plecat în oraș.
O să ne întoarcem la noapte așa că după ce termini de mâncat trebuie să mergi pe platoul de fimare unde o să te întâlnești cu regizorul și ceilalți actori și mai departe îți va explica el.
P.S. O să mergi pe platoul de filmare cu Alex. Vine să te ia la 12.
Cu drag,
Mama și Tata"
Da.... Mi.a cam căzut fața...... Mă apuc să mănânc cât de repede pot, apoi mă duc să.mi fac un duș și să mă spăl pe dinți. Când ies de la baie alerg până în camera mea și îmi deschid dulapul...... Cred că o să mă îmbrac în ceva mai lejer, adica până la urmă o să trebuiască oricum să mă îmbrac cu hainele pe care o să ni le dea stiliștii.
Îmi iau o pereche de blugi albaștri cu talie înaltă și un hanorac gri, pe care scrie 89 cu negru și o pereche de adidași albi.
M.am pieptănat și aud soneria. Cobor repede jos iau cheile de pe masă și deschia ușa.
CITEȘTI
Prietenia...
Novela JuvenilO adolescenta care trebuie sa se mute in New York. Acolo intalneste o gramada de persoane cu care se imprieteneste .